Referent/ka obchodu a logistiky Hradec Králové

Aktualizováno:

15. 4. 2025

Lokalita pracoviště:

Hradec Králové

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Značka:

H05774

Firma:

Personal Consult s.r.o.

Požadavky

USO (maturita), praxe v logistice nebo obchodu 1-2 roky, alespoň částečná znalost AJ popř. NJ velkou výhodou, znalost MS Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), znalost ekonomického software výhodou;
hledáme někoho spolehlivého, pečlivého v administrativní agendě a plnění svěřených úkolů, ochotného učit se novým věcem

Náplň práce

Cenové poptávky (aktualizace cen od schválených dodavatelů).
Cenové nabídky (tvorba cenových nabídek), komunikace se zákazníky.
Zpracovávání objednávek:
Přijaté objednávky (přijetí objednávek a jejich registrace v systému).
Vydané objednávky (vygenerování realizovaných objednávek).
Import zboží (výběr přepravce, dle přijatých nabídek), komunikace s přepravci (poskytnutí informací o přepravovaném zboží).
Expedice zboží (spolupráce při expedici zboží zákazníkům – zadání přepravy přepravci).

Nabízíme

Různorodá práce ve stabilní, obchodně-výrobní společnosti.
Nástupní mzda v závislosti na znalostech a praxi.
Nástup možný ihned/dohodou.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Personal Consult s.r.o.

Kontaktní osoba:
Alena Lhotáková
Mobil: 777 136 052
E-mail: zaslat e-mail s životopisem