• SŠ vzdělání
• výborné organizační a komunikační schopnosti
• samostatnost, pečlivost a proaktivní přístup
• pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
Výhodou:
• praxe na obdobné pozici
Administrativní koordinátor / koordinátorka Praha
Aktualizováno:
2. 4. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Firma:
JOBSYSTEM s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
A8000 s.r.o.
Jsme A8000, jedno z největších a nejzkušenějších architektonických studií v České republice. Už více než 30 let navrhujeme inovativní a nadčasovou architekturu s důrazem na kvalitu, detail a kontext. Naše projekty realizujeme nejen v ČR, ale i v zahraničí.
Pro naši pobočku v Praze hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Administrativní koordinátor/ka, který/á nám pomůže s agendou provozního a obchodního oddělení.
Náplň práce:
• spolupráce při zajištění plynulého chodu a každodenní organizace kanceláře
• spolupráce při řešení provozních potřeb kanceláře (dodávky, vybavení, servisní firmy, apod.)
• spolupráce a podpora provozního a účetního oddělení v rámci pražské kanceláře
• podpora při organizaci schůzek, kalendářů, služebních cest a firemních akcí
• řešení provozních problémů a ad hoc úkolů
• podpora obchodního oddělení v administrativních úkolech
• správa a aktualizace projektové databáze
• příprava podkladů a dokumentů pro obchodní jednání pod vedením obchodních manažerů
Jsme A8000, jedno z největších a nejzkušenějších architektonických studií v České republice. Už více než 30 let navrhujeme inovativní a nadčasovou architekturu s důrazem na kvalitu, detail a kontext. Naše projekty realizujeme nejen v ČR, ale i v zahraničí.
Pro naši pobočku v Praze hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Administrativní koordinátor/ka, který/á nám pomůže s agendou provozního a obchodního oddělení.
Náplň práce:
• spolupráce při zajištění plynulého chodu a každodenní organizace kanceláře
• spolupráce při řešení provozních potřeb kanceláře (dodávky, vybavení, servisní firmy, apod.)
• spolupráce a podpora provozního a účetního oddělení v rámci pražské kanceláře
• podpora při organizaci schůzek, kalendářů, služebních cest a firemních akcí
• řešení provozních problémů a ad hoc úkolů
• podpora obchodního oddělení v administrativních úkolech
• správa a aktualizace projektové databáze
• příprava podkladů a dokumentů pro obchodní jednání pod vedením obchodních manažerů
Nabízíme
• práci v inspirativním a kreativním prostředí renomovaného architektonického studia
• možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
• přátelský kolektiv a moderní kancelář v Praze
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na hr@a8000.cz. Těšíme se na vás!
• možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
• přátelský kolektiv a moderní kancelář v Praze
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na hr@a8000.cz. Těšíme se na vás!
Název firmy
JOBSYSTEM s.r.o.
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
Mobil:
+420 721 280 719
Tel:
+420 224 819 391
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem