Asistent/ka obchodního odddělení Rousínov
Aktualizováno:
29. 3. 2025
Lokalita pracoviště:
Rousínov
Nabízený plat:
26000 Kč
Značka:
31013460704
Firma:
ELSA´S TEXTILE s.r.o.
Náplň práce
Jsme českým výrobcem sportovních dresů a oblečení pro sport. I přes dynamický růst společnosti si držíme rodinné prostředí a jsme otevřeni inovacím. V našich dresech hrají mistři extraligy brněnské Komety i mnohé národní týmy a světové sportovní špičky různých druhů sportu. Díky spolupráci s aktivními sportovci jsme na špici vývoje sportovního oblečení.Jste nadšeným fanouškem sportu? Rádi bychom Vás přivítali v našem týmu! Společnost ELSA´S TEXTILE s. r. o., přední distributor sportovního oblečení, hledá nového kolegu na pozici Asistent/ka obchodního oddělení
POPIS PRÁCE: podpora obchodního oddělení, vystavování faktur na základě objednávky, kontrola podkladů pro fakturaci, komunikace s expedicí a obchodním oddělením, správa pohledávek, pravidelné zasílání upomínek zákazníkům, telefonická a emailová komunikace s klienty, administrativní činnost,
POŽADAVKY: angličtina na komunikativní úrovni (základní telefonická a emailová komunikace), samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, zájem o osobní rozvoj a schopnost učit se, znalost MS Office, praxe na obdobné pozici výhodou, ale vhodné i pro absolventy se zájmem o práci v ekonomickém oddělení, základní znalost účetnictví a fakturace podmínkou (znalost fakturačních náležitostí, např. sazba daně, osvobození od daně apod.)
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: práce na HPP, flexibilní 8h pracovní doba (začátek nejpozději v 9:00, odchod nejdříve 15:00), zázemí stabilní společnosti, různorodou a zajímavou práci v přátelském kolektivu, 5 dní dovolené navíc, stravenkový paušál 100 Kč/den, firemní mobilní tarif, zaměstnanecké slevy na výrobky, motivující mzdové ohodnocení začínající na 26 000 Kč, příspěvek na stravování, zvýhodněný mobilní tarif, jednou měsíčně poukázka na masáž, sleva na firemní produkty
Zaujali jsme vás? Zašlete nám své CV s krátkým motivačním dopisem na e-mail personalista@elsastextile.com
POPIS PRÁCE: podpora obchodního oddělení, vystavování faktur na základě objednávky, kontrola podkladů pro fakturaci, komunikace s expedicí a obchodním oddělením, správa pohledávek, pravidelné zasílání upomínek zákazníkům, telefonická a emailová komunikace s klienty, administrativní činnost,
POŽADAVKY: angličtina na komunikativní úrovni (základní telefonická a emailová komunikace), samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, zájem o osobní rozvoj a schopnost učit se, znalost MS Office, praxe na obdobné pozici výhodou, ale vhodné i pro absolventy se zájmem o práci v ekonomickém oddělení, základní znalost účetnictví a fakturace podmínkou (znalost fakturačních náležitostí, např. sazba daně, osvobození od daně apod.)
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: práce na HPP, flexibilní 8h pracovní doba (začátek nejpozději v 9:00, odchod nejdříve 15:00), zázemí stabilní společnosti, různorodou a zajímavou práci v přátelském kolektivu, 5 dní dovolené navíc, stravenkový paušál 100 Kč/den, firemní mobilní tarif, zaměstnanecké slevy na výrobky, motivující mzdové ohodnocení začínající na 26 000 Kč, příspěvek na stravování, zvýhodněný mobilní tarif, jednou měsíčně poukázka na masáž, sleva na firemní produkty
Zaujali jsme vás? Zašlete nám své CV s krátkým motivačním dopisem na e-mail personalista@elsastextile.com
Podobné nabídky práce
Пекарня: только ночные/жильё 1500 Кч (М/Ж)
před týdnem Rousinov Hofmann Wizard s.r.o.\nImport137 - 160 Kč za hodinu
240,-/hod. - Obsluha strojů
před 3 dny Vyškov PRAGMA personální agentura s.r.o.220 - 240 Kč za hodinu S ubytováním
Hledáme seřizovače!
dnes Vyškov PRAGMA personální agentura s.r.o.220 - 240 Kč za hodinu S ubytováním
Brigáda - montáž konstrukcí. Slavkov u Brna, výplata ihned!
před týdnem Slavkov u Brna Jobinn & Hostessinn170 Kč za hodinu
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.