Office Manager Jablonec nad Nisou
Aktualizováno:
9. 3. 2025
Lokalita pracoviště:
Jablonec nad Nisou
Nabízený plat:
30000 - 35000 Kč
Značka:
30877600758
Firma:
Sea Clean M.B., s.r.o.
Požadavky
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Náplň práce
Do naší společnosti Sea Clean M.B., s.r.o. hledáme Office Managera, jehož hlavní náplní bude analýza zakázek, správa smluv a administrativní podpora při realizaci zakázek. Pokud máte výborné organizační schopnosti, rádi pracujete s Excelem a máte zkušenosti s administrativními procesy, pak hledáme právě Vás!
Náplň práce:
- Analýza zakázek
- Vytváření, evidence a správa smluv
- Tvorba nabídek pro nové i stávající klienty
- Koordinace a příprava dokumentace při zahájení nových zakázek
- Spolupráce s externí firmou zajišťující BOZP a PO
- Vytváření objednávek
- Vyřizování pojistných událostí
- Podpora vedení společnosti a administrativního týmu
- Každodenní práce v Excelu (pokročilá znalost nutná)
- Zpracování příchozí, odchozí pošty
Požadavky:
- Vynikající znalost MS Office zejména Excel (pokročilá úroveň)
- Organizační a komunikační schopnosti, schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Zkušenosti s administrativními procesy a smluvními vztahy
- Základní znalost problematiky BOZP a PO
- Pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, příjemné a profesionální vystupování
- Anglický jazyk - A2
- Vzdělání SŠ/VŠ
- Řidičský průkaz sk. B výhodou
Nabízíme:
- Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí
- Přátelské pracovní prostředí a týmovou spolupráci
- Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností
- Zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, notebook, mobil, firemní akce, atd.)
- Nástup možný ihned
Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete nám svůj životopis na email: jonasova@seaclean.cz
Náplň práce:
- Analýza zakázek
- Vytváření, evidence a správa smluv
- Tvorba nabídek pro nové i stávající klienty
- Koordinace a příprava dokumentace při zahájení nových zakázek
- Spolupráce s externí firmou zajišťující BOZP a PO
- Vytváření objednávek
- Vyřizování pojistných událostí
- Podpora vedení společnosti a administrativního týmu
- Každodenní práce v Excelu (pokročilá znalost nutná)
- Zpracování příchozí, odchozí pošty
Požadavky:
- Vynikající znalost MS Office zejména Excel (pokročilá úroveň)
- Organizační a komunikační schopnosti, schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Zkušenosti s administrativními procesy a smluvními vztahy
- Základní znalost problematiky BOZP a PO
- Pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, příjemné a profesionální vystupování
- Anglický jazyk - A2
- Vzdělání SŠ/VŠ
- Řidičský průkaz sk. B výhodou
Nabízíme:
- Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí
- Přátelské pracovní prostředí a týmovou spolupráci
- Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností
- Zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, notebook, mobil, firemní akce, atd.)
- Nástup možný ihned
Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete nám svůj životopis na email: jonasova@seaclean.cz
Podobné nabídky práce
Obchodně technický poradce až 70.000 Kč
před týdnem Liberec , Jablonec nad Nisou, Česká Lípa GEMSTONED s.r.o.provize až 70.000 kč + náklady na os. automobil
Hlavní inženýr projektu / Zástupce Hlavního inženýra projektu
aktivní nabídka Jablonec nad Nisou Trenkwalder a.s.Programátor/ka PLC a prediktivních modelů testovacích stanic
před týdnem Jablonec nad Nisou PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.60000 - 80000 Kč/měsíc
Policista/ka v okrese Jablonec nad Nisou
před týdnem 28. října 424 Krajské ředitelství policie Libereckého kraje30000 - 40000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
Sea Clean M.B., s.r.o.
Kontaktní osoba:
Kristýna Jonášová
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.