Účetní (referent / referentka rozpočtu) Praha
Aktualizováno:
7. 3. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Zařazeno na pozici:
Firma:
JOBSYSTEM s.r.o.
Požadavky
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Zařazení zaměstnance s dosaženým nižším vzděláním se řídí § 3 a 4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dochází k odečtení části započitatelné praxe)
- spolehlivost, pečlivost a samostatnost
- znalost práce s PC
- ochotu učit se novým věcem
- výhodou praxe v rozpočtové organizaci a znalost základních předpisů upravujících rozpočtování a účetnictví
Zařazení zaměstnance s dosaženým nižším vzděláním se řídí § 3 a 4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dochází k odečtení části započitatelné praxe)
- spolehlivost, pečlivost a samostatnost
- znalost práce s PC
- ochotu učit se novým věcem
- výhodou praxe v rozpočtové organizaci a znalost základních předpisů upravujících rozpočtování a účetnictví
Náplň práce
Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z ústředních orgánů státní správy České republiky a plní především funkci patentového a známkového úřadu.
Úřad průmyslového vlastnictví hledá kolegu/kolegyni do oddělení finančního na pozici Účetní (referent/ka rozpočtu).
Náplň práce na této pozici spočívá zejména v:
činnostech zaměřených na účetnictví, platební styk a implementaci rozpočtu Úřadu. Zejména se jedná o zajištění kontroly a oběhu účetních dokladů, tj. přípravu a oběh faktur směřující k jejich proplacení, vedení elektronické knihy objednávek, smluv a zahraničních plateb, průběžné kontroly a aktualizace údajů zaznamenaných v ekonomickém informačním systému, komunikace s ČNB – import výpisů, export příkazů a platby a účtování přijatých faktur tuzemských, zahraničních a faktur FKSP, účtování podmíněných závazků a pohledávek a statistických údajů Pomocného analytického přehledu, inventarizace v rozsahu svěřených účetních agend a koordinace roční skartace v rámci oddělení.
Úřad průmyslového vlastnictví hledá kolegu/kolegyni do oddělení finančního na pozici Účetní (referent/ka rozpočtu).
Náplň práce na této pozici spočívá zejména v:
činnostech zaměřených na účetnictví, platební styk a implementaci rozpočtu Úřadu. Zejména se jedná o zajištění kontroly a oběhu účetních dokladů, tj. přípravu a oběh faktur směřující k jejich proplacení, vedení elektronické knihy objednávek, smluv a zahraničních plateb, průběžné kontroly a aktualizace údajů zaznamenaných v ekonomickém informačním systému, komunikace s ČNB – import výpisů, export příkazů a platby a účtování přijatých faktur tuzemských, zahraničních a faktur FKSP, účtování podmíněných závazků a pohledávek a statistických údajů Pomocného analytického přehledu, inventarizace v rozsahu svěřených účetních agend a koordinace roční skartace v rámci oddělení.
Nabízíme
- práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
- možnost dalšího vzdělávání (vzdělávací kurzy, školení, jazykové kurzy, Institut průmyslověprávní výchovy)
- bonusy: závodní stravování, příspěvek na stravování, rekreaci, sportovní aktivity, rehabilitace nebo penzijní připojištění nebo dlouhodobý investiční produkt, rekreační zařízení v Lužických horách, 5 týdnů dovolené/rok, 5 dnů sick-days/rok
- příjemné pracovní prostředí
Kompletní informace o nabídce pracovního místa jsou zveřejněny na stránkách:
https://upv.gov.cz/o-uradu/kariera/volna-sluzebni-pracovni-mista.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: květen 2025 nebo dle dohody
Písemné nabídky, včetně strukturovaného životopisu, posílejte na níže uvedený kontakt:
Úřad průmyslového vlastnictví, Antonína Čermáka 2a, 160 68 Praha 6
oddělení Kancelář úřadu
e-mail: vyberovarizeni@upv.gov.cz
tel: 220 383 350
Na tuto pracovní pozici můžete reagovat pouze do 4. 4. 2025. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
- platové zařazení podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
- možnost dalšího vzdělávání (vzdělávací kurzy, školení, jazykové kurzy, Institut průmyslověprávní výchovy)
- bonusy: závodní stravování, příspěvek na stravování, rekreaci, sportovní aktivity, rehabilitace nebo penzijní připojištění nebo dlouhodobý investiční produkt, rekreační zařízení v Lužických horách, 5 týdnů dovolené/rok, 5 dnů sick-days/rok
- příjemné pracovní prostředí
Kompletní informace o nabídce pracovního místa jsou zveřejněny na stránkách:
https://upv.gov.cz/o-uradu/kariera/volna-sluzebni-pracovni-mista.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: květen 2025 nebo dle dohody
Písemné nabídky, včetně strukturovaného životopisu, posílejte na níže uvedený kontakt:
Úřad průmyslového vlastnictví, Antonína Čermáka 2a, 160 68 Praha 6
oddělení Kancelář úřadu
e-mail: vyberovarizeni@upv.gov.cz
tel: 220 383 350
Na tuto pracovní pozici můžete reagovat pouze do 4. 4. 2025. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Název firmy
JOBSYSTEM s.r.o.
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
Mobil:
+420 721 280 719
Tel:
+420 224 819 391
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem