Asistent/ka právničky (malý kolektiv), Praha 1 centrum

Aktualizováno:

12. 3. 2025

Lokalita pracoviště:

Praha

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Zařazeno na pozici:

Asistent/Asistentka Praha

Firma:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Požadavky

úspěšně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
prokazatelné předchozí zkušenosti z oblasti administrativy, nebo role asistentky/ta
MS Office - běžná uživatelská znalost
AJ na komunikativní úrovni (B1- B2), nebo NJ
reprezentativní vystupování, loajálnost, zodpovědnost, komunikativnost, důslednost, samostatnost

Náplň práce

administrativní a organizační podpora advokátům a koncipientům
správa spisů
správa datových schránek
koordinace s klienty, soudy a notáři
příprava podkladů pro fakturaci, včetně vystavovávání faktur
práce s interními programy
organizace pracovních cest – hotely, letenky apod.
plnění ad-hoc úkolů dle potřeby a zadání partnera kanceláře, či advokátů

Nabízíme

zajímavou pracovní příležitost v menším týmu v centru Prahy, kousek od Václavského náměstí
kolegiální tým, moderní pracovní prostředí
finanční ohodnocení na základě předchozích zkušeností
25 dnů dovolené, motivační bonusy, multisport karta, benefit karta, stravenkový paušál, účast na firemních akcích, vzdělávací kurzy hrazené zaměstnavatelem
pracovní doba - pondělí - pátek 9:00 - 17.30 hod.
nástup možný ihned/dle domluvy
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Kontaktní osoba:
Petra Babková
Tel: 234715000
E-mail: zaslat e-mail s životopisem