Asistent / Asistentka s němčinou Děčín
Aktualizováno:
3. 3. 2025
Lokalita pracoviště:
Děčín
Nabízený plat:
30000 - 35000 Kč
Značka:
30809340791
Firma:
Petra Dudková
Náplň práce
Místo výkonu práce: Děčín IV-Podmokly
405 02 Děčín 2
Děčínská firma zabývající se logistikou s téměř 30letou historií hledá Asistenta / Asistentku s němčinou:
Náplň práce:
• vystavování, evidence a zakládání faktur
• objednávání materiálu a zboží
• komunikace v NJ - psaná forma na denní bázi, občasný telefonát
• příprava dokumentů pro nástup zaměstnanců
• komunikace se zaměstnanci, s úřady (ZP, OSSZ, FÚ), s účetní firmou
• příprava podkladů pro účetní firmu - podklady pro mzdy, knihy jízd, scanování dokumentů a ukládání na CLOUD
• pochůzky (pošta, balíky, nákupy…)
Požadujeme:
• SŠ vzdělání + předchozí praxe na pozici asistentky nebo referentky 3 roky
• pokročilá znalost NJ - psaná forma na denní bázi, občasný telefonát
• práce na PC, zejména MS Office - Word, Excel, Outlook
• příjemné vystupování a komunikativnost
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost, loajalita
• ŘP sk. B - aktivní řidič
Flexibilita - docházka do kanceláře pouze 8 - 14 nebo 9 - 15 h, nové kanceláře v centru Děčína vč. parkovací karty, přátelský kolektiv vč. zaučení, služební mobil i k soukromému užití, příspěvěk na penzijní připojištění atd.
Kontakt: HR4ever, Ing. Petra Dudková - HR Manager, tel. 604 609 609, e-mail: info@hr4ever.cz
405 02 Děčín 2
Děčínská firma zabývající se logistikou s téměř 30letou historií hledá Asistenta / Asistentku s němčinou:
Náplň práce:
• vystavování, evidence a zakládání faktur
• objednávání materiálu a zboží
• komunikace v NJ - psaná forma na denní bázi, občasný telefonát
• příprava dokumentů pro nástup zaměstnanců
• komunikace se zaměstnanci, s úřady (ZP, OSSZ, FÚ), s účetní firmou
• příprava podkladů pro účetní firmu - podklady pro mzdy, knihy jízd, scanování dokumentů a ukládání na CLOUD
• pochůzky (pošta, balíky, nákupy…)
Požadujeme:
• SŠ vzdělání + předchozí praxe na pozici asistentky nebo referentky 3 roky
• pokročilá znalost NJ - psaná forma na denní bázi, občasný telefonát
• práce na PC, zejména MS Office - Word, Excel, Outlook
• příjemné vystupování a komunikativnost
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost, loajalita
• ŘP sk. B - aktivní řidič
Flexibilita - docházka do kanceláře pouze 8 - 14 nebo 9 - 15 h, nové kanceláře v centru Děčína vč. parkovací karty, přátelský kolektiv vč. zaučení, služební mobil i k soukromému užití, příspěvěk na penzijní připojištění atd.
Kontakt: HR4ever, Ing. Petra Dudková - HR Manager, tel. 604 609 609, e-mail: info@hr4ever.cz
Podobné nabídky práce
Policista/ka v Ústeckém kraji Děčín - náborový přísp. 110 000 Kč
před 2 dny Děčín Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje26420 - 37740 Kč za měsíc
Odborný pracovník / odborná pracovnice se zaměřením na geologii
aktivní nabídka dle dohody Krásná Lípa, Hřensko, Děčín JOBSYSTEM s.r.o.S ubytováním
Ostraha na prodejně M/Ž, Děčín a Ústí nad Labem – až 200 Kč/hod
před 5 dny Děčín PROTECTON HOLDING, a.s.150 - 200 Kč za hodinu
Výrobní dělník - 3 směny, 29000 Kč
aktivní nabídka Rumburk DISPONERO s.r.o. (Liberec)až 29000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
Petra Dudková
Kontaktní osoba:
Petra Dudková
Tel:
604609609
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.