- min. 5 let zkušeností v účetnictví
- pokročilá znalost účetních předpisů
- velmi dobrá znalost daňových předpisů
- výhodou zkušenost v systému Navision (Microsoft dynamics NAV) nebo SAP
- pokročilá znalost MS excel (kontingenční tabulky, reporty)
- anglický jazyk min. B1 (velkou výhodou komunikativní znalost jazyka)
Zkušená/Ý účetní | Možnost remote
Aktualizováno:
25. 2. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
60000 - 85000 Kč za měsíc
Značka:
412249
Zařazeno na pozici:
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Jste zkušený/á účetní, který/á hledá novou výzvu?
Pokud máte hluboké znalosti účetních a daňových předpisů a rádi byste se podíleli na vedení komplexního účetnictví pro moderní, analyticky orientovanou společnost, máme pro vás skvělou příležitost!
Co vás čeká?
- kompletní vedení účetnictví společnosti
- účtování všech účetních operací (včetně faktur, majetku, odpisů, pohledávek a závazků)
- kontrola a zajištění správnosti účetních dokladů
- evidence dlouhodobého majetku, zpracování účetních odpisů a inventarizace
- zpracování a kontrola přiznání k DPH, kontrolní hlášení a souhrnného hlášení
- příprava daňových přiznání
- komunikace s daňovými poradci, auditory apod.
- příprava měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrek a finančních výkazů pro audit
- sledování změn v legislativě a jejich implementace
- reporting vedení společnosti
- účtování mezd ve spolupráci s HR oddělení
- práce v účetním systému Navision (Microsoft Dynamics NAV)
Pokud máte zájem o práci v dynamickém prostředí a chcete se podílet na účetních procesech ve firmě, která se specializuje na výzkum a analýzu dat, neváhejte nás kontaktovat!
Pokud máte hluboké znalosti účetních a daňových předpisů a rádi byste se podíleli na vedení komplexního účetnictví pro moderní, analyticky orientovanou společnost, máme pro vás skvělou příležitost!
Co vás čeká?
- kompletní vedení účetnictví společnosti
- účtování všech účetních operací (včetně faktur, majetku, odpisů, pohledávek a závazků)
- kontrola a zajištění správnosti účetních dokladů
- evidence dlouhodobého majetku, zpracování účetních odpisů a inventarizace
- zpracování a kontrola přiznání k DPH, kontrolní hlášení a souhrnného hlášení
- příprava daňových přiznání
- komunikace s daňovými poradci, auditory apod.
- příprava měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrek a finančních výkazů pro audit
- sledování změn v legislativě a jejich implementace
- reporting vedení společnosti
- účtování mezd ve spolupráci s HR oddělení
- práce v účetním systému Navision (Microsoft Dynamics NAV)
Pokud máte zájem o práci v dynamickém prostředí a chcete se podílet na účetních procesech ve firmě, která se specializuje na výzkum a analýzu dat, neváhejte nás kontaktovat!
Nabízíme
- roční bonus
- flexibilní pracovní doba
- práce z domova
- flexibilní pracovní doba
- práce z domova
Název firmy
Grafton Recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tel:
+420 601 204 504
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem