Product Manager / Produktový manažer (m/ž) Plzeň
Aktualizováno:
21. 2. 2025
Lokalita pracoviště:
Plzeň
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Zařazeno na pozici:
Firma:
JOBSYSTEM s.r.o.
Požadavky
• VŠ vzdělání biomedicínského nebo příbuzného zaměření - vhodné i pro absolventy
• znalos AJ na pokročilé úrovni slovem a písmem
• ŘP sk. B
• výborné komunikační schopnosti, spolehlivost a pečlivost
• znalos AJ na pokročilé úrovni slovem a písmem
• ŘP sk. B
• výborné komunikační schopnosti, spolehlivost a pečlivost
Náplň práce
CHEIRÓN a. s.
Společnost působí na trhu již od roku 1994. Hlavními aktivitami společnosti jsou vývoj, výroba, distribuce, import, export a servis zdravotnických prostředků. Během svého dlouholetého působení na trhu jsme se etablovali jako významný dodavatel zdravotnických prostředků v oboru anestezie a intenzivní péče. Jsme členem Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků. Vyvíjíme a vyrábíme spolehlivé elektrické odsávací přístroje se zvláštním důrazem na bezpečnost pacienta a obsluhy. Naše výrobky exportujeme do více než 60 zemí světa. Zákazníkům CHEIRÓN a.s. v České republice, kterými jsou poskytovatelé zdravotních služeb, dodáváme zdravotnické prostředky světových značek a poskytujeme odborné služby. Jsme spolehlivým, stabilním partnerem a reagujeme na měnící se požadavky a potřeby našich zákazníků. Zaměstnáváme více než 60 zaměstnanců. Sídlo společnosti je v Praze, hlavní výrobní a kancelářské kapacity jsou alokovány v Plzni. Dostupnost a vysoký standard poskytovaných služeb v České republice zajišťují regionální kanceláře v Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králové a Českých Budějovicích. Od roku 2020 jsme součástí švédské skupiny Indutrade.
Více informací o společnosti naleznete na www.cheiron.eu.
Náplň práce:
• správa informací produktového portfolia zdravotnických prostředků (ZP) v oblasti intenzivní péče a anestezie
• komunikace se zahraničními dodavateli - výrobci ZP (v anglickém jazyce)
• koordinace uvádění nově distribuovaných ZP na trh
• poskytování informační podpory týmu obchodníků a zákazníkům
• příležitostné služební cesty v rámci ČR/zahraničí (kongresy, dodavatelé)
Společnost působí na trhu již od roku 1994. Hlavními aktivitami společnosti jsou vývoj, výroba, distribuce, import, export a servis zdravotnických prostředků. Během svého dlouholetého působení na trhu jsme se etablovali jako významný dodavatel zdravotnických prostředků v oboru anestezie a intenzivní péče. Jsme členem Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků. Vyvíjíme a vyrábíme spolehlivé elektrické odsávací přístroje se zvláštním důrazem na bezpečnost pacienta a obsluhy. Naše výrobky exportujeme do více než 60 zemí světa. Zákazníkům CHEIRÓN a.s. v České republice, kterými jsou poskytovatelé zdravotních služeb, dodáváme zdravotnické prostředky světových značek a poskytujeme odborné služby. Jsme spolehlivým, stabilním partnerem a reagujeme na měnící se požadavky a potřeby našich zákazníků. Zaměstnáváme více než 60 zaměstnanců. Sídlo společnosti je v Praze, hlavní výrobní a kancelářské kapacity jsou alokovány v Plzni. Dostupnost a vysoký standard poskytovaných služeb v České republice zajišťují regionální kanceláře v Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králové a Českých Budějovicích. Od roku 2020 jsme součástí švédské skupiny Indutrade.
Více informací o společnosti naleznete na www.cheiron.eu.
Náplň práce:
• správa informací produktového portfolia zdravotnických prostředků (ZP) v oblasti intenzivní péče a anestezie
• komunikace se zahraničními dodavateli - výrobci ZP (v anglickém jazyce)
• koordinace uvádění nově distribuovaných ZP na trh
• poskytování informační podpory týmu obchodníků a zákazníkům
• příležitostné služební cesty v rámci ČR/zahraničí (kongresy, dodavatelé)
Nabízíme
• 5 týdnů dovolené
• 4 dny mimořádného volna
• stravenkový paušál
• IT technika a mobilní telefon
• flexibilní pracovní dobu
Místo práce: Republikánská 1102/45, 312 00 Plzeň
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: dtauberova@cheiron.eu
Pro bližší informace volejte na tel.: 602 434 100 - Denisa Tauberová.
• 4 dny mimořádného volna
• stravenkový paušál
• IT technika a mobilní telefon
• flexibilní pracovní dobu
Místo práce: Republikánská 1102/45, 312 00 Plzeň
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: dtauberova@cheiron.eu
Pro bližší informace volejte na tel.: 602 434 100 - Denisa Tauberová.
Název firmy
JOBSYSTEM s.r.o.
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
Mobil:
+420 721 280 719
Tel:
+420 224 819 391
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem