Administrativní pracovník/ce – 4 hodiny/den (185 Kč/h) #2472
Aktualizováno:
17. 2. 2025
Lokalita pracoviště:
okres Brno
Typ pracovního vztahu:
Částečný úvazek
Nabízený plat:
185 Kč za hodinu
Zařazeno na pozici:
Administrativní pracovník/Administrativní pracovnice Brno, Účetní Brno
Firma:
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Požadavky
* Zkušenosti na obdobné pozici v administrativě
* Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
* Praxe v programu MONEY S4 – výhodou
* Samostatnost a zodpovědnost
Náplň práce
* Pořízení a výdej/prodej zboží
* Vystavení odběratelských faktur
* Příjem dodavatelských faktur
* Příprava podkladů pro externí účetní firmu
* Archivace dokladů
* Další činnost dle instrukcí nadřízeného
Nabízíme
* Odpovídající mzdové ohodnocení
* Stabilní pozice v rámci menšího kolektivu
* Lokalita: Brno – Bohunice
Poznámka
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Název firmy
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Kontaktní osoba:
Dominika Jechová
Tel:
602 642 915
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem