Asistent/ka vedení s AJ | absolvente zbystři | velkomeziříčsko Velké Meziříčí
Aktualizováno:
10. 2. 2025
Lokalita pracoviště:
Velké Meziříčí
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
25000 - 30000 Kč za měsíc
Značka:
1275
Zařazeno na pozici:
Firma:
Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.
Požadavky
- SŠ s praxí nebo VŠ bez praxe :)
- Angličtina na úrovni „zvládnu si poradit i s kolegy ze zahraničí“
- MS Office ti není cizí, hlavně Excel (tabulky se občas hodí)
- Organizace a pečlivost – když něco řekneš, platí to
- Dobrá komunikace, protože s lidmi budeš v kontaktu každý den
- Angličtina na úrovni „zvládnu si poradit i s kolegy ze zahraničí“
- MS Office ti není cizí, hlavně Excel (tabulky se občas hodí)
- Organizace a pečlivost – když něco řekneš, platí to
- Dobrá komunikace, protože s lidmi budeš v kontaktu každý den
Náplň práce
Asistent/ka vedení – koordinátor/ka všeho důležitého!
Jsi ten typ člověka, který si libuje v tom, když má všechno pod kontrolou? Miluješ organizaci, papíry máš vždycky v dokonalém systému (nebo alespoň víš, kde je ta správná hromádka), a zvládáš domluvit cokoliv od schůzky po hotelový pokoj? Pokud k tomu přidáš slušnou angličtinu a chuť učit se nové věci, máme pro tebe místo!
A vůbec se nebráníme ambiozním absolventům se skvělou angličtinou :)
Co tě čeká?
- Udržování kancelářského vesmíru v chodu – e-maily, telefonáty, dokumenty
- Schůzky a zasedačky pod tvým velením – žádné časové kolize ani hledání volného místa na poslední chvíli
- "Cestovní agentura" pro vedení – hotely, letenky, taxi… ať se nikdo neztratí
- Trocha kouzlení s benefity – postaráš se, aby kolegové měli to, co jim patří
- Různorodé úkoly podle aktuální situace – někdy je potřeba objednat catering, jindy najít ten „důležitý papír, co tu byl ještě včera“
Jsi ten typ člověka, který si libuje v tom, když má všechno pod kontrolou? Miluješ organizaci, papíry máš vždycky v dokonalém systému (nebo alespoň víš, kde je ta správná hromádka), a zvládáš domluvit cokoliv od schůzky po hotelový pokoj? Pokud k tomu přidáš slušnou angličtinu a chuť učit se nové věci, máme pro tebe místo!
A vůbec se nebráníme ambiozním absolventům se skvělou angličtinou :)
Co tě čeká?
- Udržování kancelářského vesmíru v chodu – e-maily, telefonáty, dokumenty
- Schůzky a zasedačky pod tvým velením – žádné časové kolize ani hledání volného místa na poslední chvíli
- "Cestovní agentura" pro vedení – hotely, letenky, taxi… ať se nikdo neztratí
- Trocha kouzlení s benefity – postaráš se, aby kolegové měli to, co jim patří
- Různorodé úkoly podle aktuální situace – někdy je potřeba objednat catering, jindy najít ten „důležitý papír, co tu byl ještě včera“
Nabízíme
- Pracovní dobu jen 7,5 hodiny denně
- 25 dní dovolené + 3 sick days
- Možnost home office 1x týdně
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Stravenkový paušál, příspěvek na sport a další benefity
- Roční bonus až 15 % mzdy
- Firemní jazykové kurzy zdarma
- 25 dní dovolené + 3 sick days
- Možnost home office 1x týdně
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Stravenkový paušál, příspěvek na sport a další benefity
- Roční bonus až 15 % mzdy
- Firemní jazykové kurzy zdarma
Název firmy
Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.
Kontaktní osoba:
Veronika Dobrovolná
Tel:
420734845600
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem