Pro našeho klienta, společnost, která největším dodavatelem bezbariérových přístupů v České republice, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník/pracovnice.
Vaše náplň práce:
* Kontrola fakturace servisu
* Správa a plánování servisních úkonů
* Komunikace s klienty a servisními techniky
* Další ad hoc úkoly
Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Předchozí zkušenosti s administrativní pozicí výhodou
* Běžnou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, interní systém – budete zaškoleni)
* Spolehlivost, pracovitost, bezúhonnost
* Dobrou komunikaci a vystupování
* Anglický jazyk výhodou
Nabízíme:
* Práci ve stabilní společnosti
* HPP, plný úvazek
* Nástupní mzdu 37 000 Kč, po zapracování možnost navýšení
* 13. plat
* Pracovní dobu 8:00 – 16:00h
* Telefon i pro soukromé účely
* Kanceláře: Lipůvka u Brna (zdarma pakování přímo u kanceláře)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Administrativní pracovník/pracovnice Lipůvka
Aktualizováno:
6. 2. 2025
Lokalita pracoviště:
Lipůvka
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
37000 Kč/měsíc
Značka:
2000495330
Zařazeno na pozici:
Administrativní pracovník/Administrativní pracovnice Blansko
Firma:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Požadavky
Název firmy
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Kontaktní osoba:
personální konzultant
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem