Naším klientem je stabilní výrobní společnost specializující se na anorganické i organické produkty pro potravinářský a farmaceutický průmysl. Nabízí špičková řešení a inovace a hledá kolegy, kteří se chtějí podílet na našem růstu a úspěchu.
Baví Vás zákaznický servis a mezinárodní obchod pro Vás není cizí? Domluvíte se anglicky a administrativa není Váš nepřítel? Pak hledáme právě Vás.
náplň práce
* komunikace s klienty, příjem a potvrzování objednávek
* podpora obchodního týmu a zajištění efektivní spolupráce
* vedení malého týmu, delegování úkolů a motivace
* administrativní činnost (rozpis dovolené, docházky, personalistika, apod.)
co vám nabídneme
* 7,5h pracovní doba
* bonusové ohodnocení
* mimořádné odměny
* pravidelné navyšování mezd
* 25 dní dovolené
* stravenkový paušál
* příspěvek na volnočasové aktivity
* příspěvek na dopravu
* příspěvek na penzijní připojištění
* jazykové vzdělávání
* možnost ubytování
co od vás očekáváme
* SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenosti se zahraničním obchodem
* AJ min. B2
* zkušenosti s vedením týmu, výhodou
* výborné komunikační a organizační schopnosti
* být flexibilní a skvělý týmový hráč
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Vedoucí zákaznické podpory Bruntál
Aktualizováno:
22. 2. 2025
Lokalita pracoviště:
Bruntál
Značka:
2000495302
Zařazeno na pozici:
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
Anežka Nosková
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem