• min. SŠ vzdělání
• řídící a organizační schopnosti
• orientaci na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost, spolehlivost, pohotovost v řešení nenadálých situací
• komunikativnost
• znalost práce s PC na dobré uživatelské úrovni
• časová flexibilita (občasná práce o víkendech, v pozdních odpoledních hodinách)
• znalost příslušné legislativy
Výhodou:
• řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič
• zkušenost s vedením týmu
• lokální znalost prostředí
Facility Manager / Správce budov Jihlava
Aktualizováno:
5. 2. 2025
Lokalita pracoviště:
Jihlava
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Firma:
JOBSYSTEM s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Brána Jihlavy, příspěvková organizace
Jsme příspěvkovou organizací statutárního města Jihlavy propojující roli kulturní a destinační agentury.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Facility Manager / Správce budov .
Úkolem facility manažera je vedení facility oddělení, které zajišťuje správu, údržbu a evidence majetku ve svěřených objektech - Bráně Matky Boží, Domu Gustava Mahlera, Informačních centrech, Stříbrném domu, Jihlavském podzemí, kancelářích v ul. Divadelní, skladech na Pístově a ul. Kosmákově a ubytovacím zařízení v ul. Husova. Facility manager také spolupracuje s oddělením produkce na zajištění technického zázemí pro kulturní akce (zejména mobilní TIC v rámci Léta na náměstí a kluziště v rámci Adventu na náměstí).
Více informací o společnosti naleznete na www.branajihlavy.cz nebo www.dojihlavy.cz.
Náplň práce:
• zajištění správy, údržby a evidence majetku ve svěřených objektech
• plánování a řízení veškeré úklidové práce
• kontrola dodržování předpisů a norem v objektech a zajištění BOZP, PO
• jednání s dodavateli, výběrová řízení, příprava smluv (opravy, údržba, revize, IT apod.)
• komunikace s nájemci
• příprava a kontrola rozpočtu v rámci své agendy
• spolupráce s kolegy napříč organizací
Jsme příspěvkovou organizací statutárního města Jihlavy propojující roli kulturní a destinační agentury.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Facility Manager / Správce budov .
Úkolem facility manažera je vedení facility oddělení, které zajišťuje správu, údržbu a evidence majetku ve svěřených objektech - Bráně Matky Boží, Domu Gustava Mahlera, Informačních centrech, Stříbrném domu, Jihlavském podzemí, kancelářích v ul. Divadelní, skladech na Pístově a ul. Kosmákově a ubytovacím zařízení v ul. Husova. Facility manager také spolupracuje s oddělením produkce na zajištění technického zázemí pro kulturní akce (zejména mobilní TIC v rámci Léta na náměstí a kluziště v rámci Adventu na náměstí).
Více informací o společnosti naleznete na www.branajihlavy.cz nebo www.dojihlavy.cz.
Náplň práce:
• zajištění správy, údržby a evidence majetku ve svěřených objektech
• plánování a řízení veškeré úklidové práce
• kontrola dodržování předpisů a norem v objektech a zajištění BOZP, PO
• jednání s dodavateli, výběrová řízení, příprava smluv (opravy, údržba, revize, IT apod.)
• komunikace s nájemci
• příprava a kontrola rozpočtu v rámci své agendy
• spolupráce s kolegy napříč organizací
Nabízíme
• práci v energickém a přátelském kolektivu
• podpora profesního i osobního růstu
• práce na hlavní pracovní poměr (po prvním roce smlouva na dobu neurčitou)
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (předpoklad zařazení do 11. platové třídy u VŠ, do 10. platové třídy u SŠ), osobní příplatek, příplatek za vedení,
• pružnou pracovní dobu, možnost částečně home – office
• 25 dnů dovolené ročně
• 3 dny zdravotního volna („sick days“)
• stravenky v hodnotě 150 Kč
• příspěvek na doplňkové penzijní spoření
• služební notebook a mobilní telefon
Místo práce: Jihlava
Termín nástupu: možný ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete níže uvedené podklady do 19. února 2025 na e-mail: marcela.kopecka@branajihlavy.cz:
1) motivační dopis se stručným shrnutím vlastních zkušeností potřebných k výkonu této pozice,
2) strukturovaný životopis uchazeče s adresou, kontaktním telefonem a e-mailem.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, předběžný termín ve čtvrtek 27. února 2025 dopoledne.
Bližší informace o této pozici poskytne Ing. Soňa Krátká, ředitelka organizace.
Kontakt:
Brána Jihlavy, příspěvková organizace
Ing. Soňa Krátká
Tel.: +420 731 540 526
reditel@branajihlavy.cz
www.branajihlavy.cz
https://www.facebook.com/branajihlavy
• podpora profesního i osobního růstu
• práce na hlavní pracovní poměr (po prvním roce smlouva na dobu neurčitou)
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (předpoklad zařazení do 11. platové třídy u VŠ, do 10. platové třídy u SŠ), osobní příplatek, příplatek za vedení,
• pružnou pracovní dobu, možnost částečně home – office
• 25 dnů dovolené ročně
• 3 dny zdravotního volna („sick days“)
• stravenky v hodnotě 150 Kč
• příspěvek na doplňkové penzijní spoření
• služební notebook a mobilní telefon
Místo práce: Jihlava
Termín nástupu: možný ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete níže uvedené podklady do 19. února 2025 na e-mail: marcela.kopecka@branajihlavy.cz:
1) motivační dopis se stručným shrnutím vlastních zkušeností potřebných k výkonu této pozice,
2) strukturovaný životopis uchazeče s adresou, kontaktním telefonem a e-mailem.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, předběžný termín ve čtvrtek 27. února 2025 dopoledne.
Bližší informace o této pozici poskytne Ing. Soňa Krátká, ředitelka organizace.
Kontakt:
Brána Jihlavy, příspěvková organizace
Ing. Soňa Krátká
Tel.: +420 731 540 526
reditel@branajihlavy.cz
www.branajihlavy.cz
https://www.facebook.com/branajihlavy
Název firmy
JOBSYSTEM s.r.o.
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
Mobil:
+420 721 280 719
Tel:
+420 224 819 391
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem