• min. SŠ vzdělání s maturitou (ideálně technického či obchodního zaměření)
• kladný vztah k číslům, statistikám a práci na PC
• dobré vyjadřovací schopnosti, komunikativnost, příjemné a vstřícné vystupování
• znalost AJ na úrovni umožňující komunikaci s dodavateli
• týmový duch a optimismus ocení všichni kolegové i obchodní partneři
Výhodou:
• praxe
• ŘP sk. B
• bydliště v Praze 8,9,10,14 či blízkém okolí, ať netrávíte půl dne v MHD či autě
Specialista nákupu u dovozce závlahové techniky Praha 9
Aktualizováno:
3. 2. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha 9
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Firma:
JOBSYSTEM s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
IRIMON, spol. s r.o.
Máte obchodního ducha, baví Vás cestovat, potkávat zajímavé lidi a vyhledávat skvělé nákupní příležitosti?
Pokud je pro Vás výzvou vyhledávání nových dodavatelů, objevování inovativních produktů a optimalizace zásobování, přidejte se k našemu týmu!
Nabízíme Vám pozici nákupčího v obchodním týmu, kde využijete své dovednosti na zahraničních trzích i v tuzemsku a budete klíčovou součástí našeho dalšího růstu.
Více informací o společnosti naleznete na www.irimon.cz.
Náplň práce:
• vyhledávání obchodních příležitostí, prostor pro kreativu a nápady
• komunikace s našimi skvělými českými i zahraničními dodavateli, vyjednávání obchodních podmínek
• kontrola obrátkovosti nakupovaných položek a optimalizace skladových zásob
• vystavování objednávek a přijímání zboží na sklad u vybraných dodavatelů
• aktualizace nákupních cen ve firemních databázích a firemním SW
• spolupráce na přípravě prodejního portfolia s techniky, marketingem a dalšími obchodníky
• jednání s přepravci a zajišťování přepravy objednaného zboží
Máte obchodního ducha, baví Vás cestovat, potkávat zajímavé lidi a vyhledávat skvělé nákupní příležitosti?
Pokud je pro Vás výzvou vyhledávání nových dodavatelů, objevování inovativních produktů a optimalizace zásobování, přidejte se k našemu týmu!
Nabízíme Vám pozici nákupčího v obchodním týmu, kde využijete své dovednosti na zahraničních trzích i v tuzemsku a budete klíčovou součástí našeho dalšího růstu.
Více informací o společnosti naleznete na www.irimon.cz.
Náplň práce:
• vyhledávání obchodních příležitostí, prostor pro kreativu a nápady
• komunikace s našimi skvělými českými i zahraničními dodavateli, vyjednávání obchodních podmínek
• kontrola obrátkovosti nakupovaných položek a optimalizace skladových zásob
• vystavování objednávek a přijímání zboží na sklad u vybraných dodavatelů
• aktualizace nákupních cen ve firemních databázích a firemním SW
• spolupráce na přípravě prodejního portfolia s techniky, marketingem a dalšími obchodníky
• jednání s přepravci a zajišťování přepravy objednaného zboží
Nabízíme
• stabilní práci v zavedené společnosti s 27letou tradicí
• práci na hlavní pracovní poměr v prima týmu, co drží pohromadě a je s ním i legrace
• moderní pracoviště s dobrým spojením MHD (autobus, vlak, metro Rajská zahrada)
• motivující finanční ohodnocení, měsíční, kvartální a roční odměny
• flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku 8:00 - 16:30
• možnost náhradního volna - flexi time
• notebook a mobil pro práci i mimo firmu
• firemní výrobky/služby za režijní ceny
• příspěvek na penzijní a životní pojištění nebo finanční alternativa
• ovoce a snack během dne v naší firemní Závlahárně
• stravenky
• Sick days, Free days - Individuální volno - 5 dní nad rámec dovolené
• firemní akce, grilovačky, vodácké akce a jiné teambuildingy
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Staňte se součástí našeho obchodního týmu a podílejte se na rozvoji naší dodavatelské sítě.
Pošlete nám svůj životopis s fotografií a během pracovního pohovoru vše probereme u kávy.
Těšíme se Vás.
Kontaktní osoba:
Lucie Šindelářová
luciesindelarova@irimon.cz
774 375 094, 281 868 181
Rožmberská 1272, 19800 Praha 14 - Kyje
• práci na hlavní pracovní poměr v prima týmu, co drží pohromadě a je s ním i legrace
• moderní pracoviště s dobrým spojením MHD (autobus, vlak, metro Rajská zahrada)
• motivující finanční ohodnocení, měsíční, kvartální a roční odměny
• flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku 8:00 - 16:30
• možnost náhradního volna - flexi time
• notebook a mobil pro práci i mimo firmu
• firemní výrobky/služby za režijní ceny
• příspěvek na penzijní a životní pojištění nebo finanční alternativa
• ovoce a snack během dne v naší firemní Závlahárně
• stravenky
• Sick days, Free days - Individuální volno - 5 dní nad rámec dovolené
• firemní akce, grilovačky, vodácké akce a jiné teambuildingy
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Staňte se součástí našeho obchodního týmu a podílejte se na rozvoji naší dodavatelské sítě.
Pošlete nám svůj životopis s fotografií a během pracovního pohovoru vše probereme u kávy.
Těšíme se Vás.
Kontaktní osoba:
Lucie Šindelářová
luciesindelarova@irimon.cz
774 375 094, 281 868 181
Rožmberská 1272, 19800 Praha 14 - Kyje
Název firmy
JOBSYSTEM s.r.o.
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
Mobil:
+420 721 280 719
Tel:
+420 224 819 391
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem