Pracovník call centra - pasivní linka, s možností Home office Praha
Aktualizováno:
29. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
30000 - 34000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
absolvent/absolventy Praha, Pracovník call centra/Pracovnice call centra Praha
Firma:
JOBSTART s.r.o.
Požadavky
Máte dar komunikace a chcete být součástí stabilní mezinárodní společnosti, která se zaměřuje na výrobu a prodej domácích spotřebičů? Hledáme posilu na pasivní linku, kde budete zákazníkům pomáhat s jejich dotazy – žádný prodej po telefonu, pouze podpora a poradenství. Přidejte se k nám a staňte se součástí přátelského týmu, který klade důraz na spokojenost zákazníků.
Co bude vaší náplní práce?
• Poskytování profesionální podpory zákazníkům na příchozí lince – odpovídání na dotazy a řešení problémů
• Informování o produktech a jejich správném používání
• Identifikace potřeb zákazníků a hledání nejlepších možných řešení
• Spolupráce s techniky a dalšími odděleními při složitějších problémech
• Vedení administrativy – například sepisování montážních listů nebo objednávání výjezdů techniků (vše vás naučíme)
Co od vás očekáváme?
• Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
• Schopnost naslouchat zákazníkům a najít pro ně řešení
• Asertivitu, trpělivost a odolnost vůči stresu
• Základní znalost práce na PC – telefonování a zadávání údajů do systému zvládnete zároveň
• Zkušenost z call centra nebo zákaznické podpory je výhodou, nikoliv podmínkou
• Ochotu jednou za 8 týdnů pracovat o víkendu
• Absolventy/ky rádi přivítáme, vše vás naučíme
Co vám nabízíme?
• Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
• Nástupní mzdu 32 000 Kč s navýšením na 34 000 Kč po zkušební době a výkonnostní bonusy
• 25 dní dovolené
• Možnost práce z domova po zaučení
• Přátelský a podporující kolektiv
• Moderní technické vybavení pro pohodlný start
• Pracoviště na Praze 13 – Nové Butovice (u metra)
Hledáte práci, kde můžete uplatnit své komunikační dovednosti a být součástí stabilního a příjemného týmu? Přihlaste se ještě dnes a staňte se součástí naší mezinárodní rodiny. Těšíme se na vás!
Co bude vaší náplní práce?
• Poskytování profesionální podpory zákazníkům na příchozí lince – odpovídání na dotazy a řešení problémů
• Informování o produktech a jejich správném používání
• Identifikace potřeb zákazníků a hledání nejlepších možných řešení
• Spolupráce s techniky a dalšími odděleními při složitějších problémech
• Vedení administrativy – například sepisování montážních listů nebo objednávání výjezdů techniků (vše vás naučíme)
Co od vás očekáváme?
• Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
• Schopnost naslouchat zákazníkům a najít pro ně řešení
• Asertivitu, trpělivost a odolnost vůči stresu
• Základní znalost práce na PC – telefonování a zadávání údajů do systému zvládnete zároveň
• Zkušenost z call centra nebo zákaznické podpory je výhodou, nikoliv podmínkou
• Ochotu jednou za 8 týdnů pracovat o víkendu
• Absolventy/ky rádi přivítáme, vše vás naučíme
Co vám nabízíme?
• Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
• Nástupní mzdu 32 000 Kč s navýšením na 34 000 Kč po zkušební době a výkonnostní bonusy
• 25 dní dovolené
• Možnost práce z domova po zaučení
• Přátelský a podporující kolektiv
• Moderní technické vybavení pro pohodlný start
• Pracoviště na Praze 13 – Nové Butovice (u metra)
Hledáte práci, kde můžete uplatnit své komunikační dovednosti a být součástí stabilního a příjemného týmu? Přihlaste se ještě dnes a staňte se součástí naší mezinárodní rodiny. Těšíme se na vás!
Název firmy
JOBSTART s.r.o.
Kontaktní osoba:
Andrea Bialá
Mobil:
jobstart
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem