- zkušenosti se zákaznickým servisem z mezinárodní společnosti
- vysoce pokročilá znalost španělštiny, angličtiny a češtiny (denní profesionální komunikace slovem i písmem)
- MS Office
- orientace na klienta a vynikající komunikační dovednosti
- zodpovědnost, zaměření na výsledek, pečlivost
- SAP či Navision je výhodou
Specialista zákaznického servisu | španělština, angličtina a čeština
Aktualizováno:
23. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
411734
Zařazeno na pozici:
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Jste odhodláni poskytovat bezkonkurenční služby zákazníkům? Jste v mezinárodním prostředí jako ryba ve vodě? Máte jasné, přátelské vystupování po telefonu a výjimečné schopnosti psaní? Vynikáte v dynamickém a rychlém prostředí a baví vás komunikovat se zákazníky?
Tak neváhejte a přihlaste se!
Budete zodpovědní za:
- komunikaci ve španělštině, angličtině a češtině s klienty, kteří mají vysoké nároky na kvalitu služeb
- poskytování prodejního poradenství a podpory v případě, že si klienti chtějí zakoupit produkt společnosti
- zpracovávání objednávek ve firemním systému
- vyřizování servisních požadavků
Tak neváhejte a přihlaste se!
Budete zodpovědní za:
- komunikaci ve španělštině, angličtině a češtině s klienty, kteří mají vysoké nároky na kvalitu služeb
- poskytování prodejního poradenství a podpory v případě, že si klienti chtějí zakoupit produkt společnosti
- zpracovávání objednávek ve firemním systému
- vyřizování servisních požadavků
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny sick days
- možnost home-office
- prémie
- stravenky
- refferal program
- příspěvek na penzijní připojištění
- slevy na firemní produkty
- 3 dny sick days
- možnost home-office
- prémie
- stravenky
- refferal program
- příspěvek na penzijní připojištění
- slevy na firemní produkty
Název firmy
Grafton Recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tel:
(+420) 601 204 480
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem