Organizační schopnosti – pečlivost, zodpovědnost a schopnost samostatně řešit úkoly.
Zkušenosti s administrativou – předchozí praxe na podobné pozici podmínkou
Komunikativnost – schopnost spolupracovat s kolegy i dodavateli.
Znalost MS Office – základní dovednosti v práci s PC (Excel, Word, atd.).
Řidičský průkaz – aktivní řidič, který se ze začátku bude muset zajet podívat i do firmy na Brněnsku a Benešovsku.
Správce nemovitého majetku a vybavení - Praha Praha 5
Aktualizováno:
20. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha 5
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
50000 - 60000 Kč za měsíc
Firma:
Blue Shine s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Správa majetku – evidování, kontrola a aktualizace seznamu majetku společnosti (včetně kancelářského nábytku, techniky a dalšího vybavení).
Objednávky a zásobování – objednávání kancelářských potřeb, nábytku a techniky, komunikace s dodavateli.
Přehlednost - zajištění efektivního uspořádání majetku.
Spolupráce s týmy – podpora ostatních oddělení při zajišťování potřebného vybavení pro jejich činnost.
Objednávky a zásobování – objednávání kancelářských potřeb, nábytku a techniky, komunikace s dodavateli.
Přehlednost - zajištění efektivního uspořádání majetku.
Spolupráce s týmy – podpora ostatních oddělení při zajišťování potřebného vybavení pro jejich činnost.
Nabízíme
5 týdnů dovolené
3 sick days
Multisport karta
Stravenkový paušál
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Možnost dalšího osobního rozvoje
Jazykové kurzy (hrazené zaměstnavatelem v rámci pracovní doby)
Nápoje a ovoce na pracovišti
Možnost Home Office
Firemní akce
Práce v moderních kancelářích v těsné blízkosti stanice metra Nové Butovice
3 sick days
Multisport karta
Stravenkový paušál
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Možnost dalšího osobního rozvoje
Jazykové kurzy (hrazené zaměstnavatelem v rámci pracovní doby)
Nápoje a ovoce na pracovišti
Možnost Home Office
Firemní akce
Práce v moderních kancelářích v těsné blízkosti stanice metra Nové Butovice