Technický pracovník zákaznického servisu (43 - 48.000 KČ)

Aktualizováno:

20. 1. 2025

Lokalita pracoviště:

okres Plzeň

Značka:

63925

Firma:

Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno

Požadavky

* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* Schopnost rychle pochopit technické aspekty našich produktů
* Vynikající komunikační dovednosti a orientace na zákazníka.
* Znalost práce na PC (MS Office)
* Zkušenosti v oblasti zákaznického servisu
* Schopnost komunikace v anglickém jazyce písemnou formou

Náplň práce

* Komunikace se zákazníky – poskytování technické podpory prostřednictvím telefonu, e-mailu, aj.
* Řešení technických dotazů a poradenství
* Tvorba kalkulací, nabídek, příprava podkladů pro fakturace
* Koordinace reklamací
* Spolupráce s ostatními odděleními pro efektivní řešení zákaznických požadavků

Nabízíme

Máte technické myšlení, rádi komunikujete se zákazníky a hledáte zajímavou pracovní příležitost? Připojte se k týmu v úspěšné výrobní společnosti na pozici TECHNICKÝ PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (43 - 48.000 KČ) a pomáhejte zákazníkům nacházet řešení, která jim usnadní život!
Pokud si myslíte, že jste pro nás ten pravý/pravá zašlete nám svůj životopis ještě dnes!

* Stabilní práci v úspěšné výrobní společnosti
* 25 dnů dovolené a další dny volna formou Sick days
* Dotované stravování
* Multisport kartu
* Průběžné vzdělávání
* Lokalita: Plzeň
* Tato pozice je vhodná pro muže i ženy
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno

Kontaktní osoba:
Pavla Zítková, DiS.
Tel: 00420773737662}
E-mail: zaslat e-mail s životopisem