* Zkušenost s produktovým managementem, ideálně v segmentu B2B
* Aktivní znalost AJ (častá ústní a písemná komunikace se zahraničím)
* Schopnost analyzovat data, identifikovat trendy a přijímat informovaná rozhodnutí
* Zkušenosti s používáním analytických nástrojů a softwaru (např. Excel, SQL, Tableau)
* Silné písemné i ústní komunikační schopnosti pro efektivní spolupráci s interními týmy a prezentaci výsledků zákazníkům
* Zkušenosti s poskytováním zákaznické podpory a řešením problémů
* Schopnost plánovat, organizovat a řídit projekty od začátku do konce
* Schopnost efektivně řídit čas a prioritizovat úkoly
* Aktivní řidič/ka sk. B
Produktový koordinátor s AJ Okres Tábor
Aktualizováno:
17. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Okres Tábor
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
P1713938-1
Firma:
Trenkwalder a.s.
Požadavky
Náplň práce
* Provádění detailních analýz trhu a sledování trendů v B2B sektoru
* Identifikace příležitostí a hrozeb na trhu a návrh strategií pro jejich využití nebo eliminaci
* Monitorování výkonu stávajících produktů a identifikace oblastí pro zlepšení
* Spolupráce s vývojovým týmem na inovacích a vylepšeních produktů
* Komunikace se zákazníky za účelem pochopení jejich potřeb a požadavků
* Poskytování odborné podpory a řešení problémů zákazníků
* Plánování a řízení projektů souvisejících s vývojem a uvedením nových produktů na trh
* Koordinace činností mezi různými týmy a zajištění dodržení termínů a rozpočtů
* Příprava pravidelných reportů o výkonu produktů a analýz pro vedení společnosti
* Prezentace výsledků analýz a návrhů na zlepšení produktů interním týmům a zákazníkům
* Podpora obchodního týmu při přípravě nabídek a prezentací pro zákazníky
* Spolupráce s marketingovým týmem na tvorbě marketingových strategií a kampaní
* Aktivní hledání nových příležitostí pro zlepšení produktů a procesů
* Identifikace příležitostí a hrozeb na trhu a návrh strategií pro jejich využití nebo eliminaci
* Monitorování výkonu stávajících produktů a identifikace oblastí pro zlepšení
* Spolupráce s vývojovým týmem na inovacích a vylepšeních produktů
* Komunikace se zákazníky za účelem pochopení jejich potřeb a požadavků
* Poskytování odborné podpory a řešení problémů zákazníků
* Plánování a řízení projektů souvisejících s vývojem a uvedením nových produktů na trh
* Koordinace činností mezi různými týmy a zajištění dodržení termínů a rozpočtů
* Příprava pravidelných reportů o výkonu produktů a analýz pro vedení společnosti
* Prezentace výsledků analýz a návrhů na zlepšení produktů interním týmům a zákazníkům
* Podpora obchodního týmu při přípravě nabídek a prezentací pro zákazníky
* Spolupráce s marketingovým týmem na tvorbě marketingových strategií a kampaní
* Aktivní hledání nových příležitostí pro zlepšení produktů a procesů
Nabízíme
* Mzdové ohodnocení od 40 000 CZK (dále dle praxe a zkušeností)
* Variabilní složka mzdy
* 25 dní dovolené
* Možnost práce na Home office
* Pružná pracovní doba
* Příspěvek na stravování a další volnočasové aktivity
* Variabilní složka mzdy
* 25 dní dovolené
* Možnost práce na Home office
* Pružná pracovní doba
* Příspěvek na stravování a další volnočasové aktivity
Název firmy
Trenkwalder a.s.
Kontaktní osoba:
Barbora Jakešová
Tel:
+420 731 695 233
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem