Spisový/á pracovník/ce ID 11003620 Liberec
Aktualizováno:
15. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Liberec
Nabízený plat:
29120 Kč
Značka:
30540580757
Firma:
Úřad práce České republiky
Požadavky
Práce s PC
Náplň práce
Pracoviště:
Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Liberci
Oddělení vnitřní správy, sekretariát
Odbor kanceláře krajské pobočky
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
- Komplexní zajišťování spisové služby a před archivní péče o dokumenty zahrnující
údaje chráněné podle příslušných právních předpisů nebo koordinace více spisoven.
- Komplexní zajišťování spisové služby elektronicky a zajišťování doručování a
provádění úkonů prostřednictvím datových schránek.
- Kompletní administrace vnitřních řídících aktů vydaných krajskou pobočkou.
- Administrace interní pošty v rámci úřadu.
- Komplexní zabezpečení organizace porad vedení krajské pobočky.
- Zajišťovaní agendy recepce úřadu, směrování klientely na jednotlivá pracoviště.
Kvalifikační a další požadavky:
- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost práce na PC (MS Office)
- výborné komunikační schopnosti slovem i písmem
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
- dobrá znalost českého jazyka
- svéprávnost a občanská bezúhonnost
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 8. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
- plný pracovní úvazek
- pružná pracovní doba
- předpokládaný nástup 1. února 2025, případně dle dohody
- pracovní poměr na dobu určitou, zástup za dlouhodobě nepřítomného
zaměstnance
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- příspěvek na stravování
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 17. ledna 2025 na e-mailovou adresu
petra.lackova@uradprace.cz
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Liberci
Oddělení vnitřní správy, sekretariát
Odbor kanceláře krajské pobočky
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
- Komplexní zajišťování spisové služby a před archivní péče o dokumenty zahrnující
údaje chráněné podle příslušných právních předpisů nebo koordinace více spisoven.
- Komplexní zajišťování spisové služby elektronicky a zajišťování doručování a
provádění úkonů prostřednictvím datových schránek.
- Kompletní administrace vnitřních řídících aktů vydaných krajskou pobočkou.
- Administrace interní pošty v rámci úřadu.
- Komplexní zabezpečení organizace porad vedení krajské pobočky.
- Zajišťovaní agendy recepce úřadu, směrování klientely na jednotlivá pracoviště.
Kvalifikační a další požadavky:
- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost práce na PC (MS Office)
- výborné komunikační schopnosti slovem i písmem
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
- dobrá znalost českého jazyka
- svéprávnost a občanská bezúhonnost
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 8. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
- plný pracovní úvazek
- pružná pracovní doba
- předpokládaný nástup 1. února 2025, případně dle dohody
- pracovní poměr na dobu určitou, zástup za dlouhodobě nepřítomného
zaměstnance
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- příspěvek na stravování
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 17. ledna 2025 na e-mailovou adresu
petra.lackova@uradprace.cz
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Podobné nabídky práce
Pracovník ostrahy - strážný / strážná (Liberec)
dnes Liberec Rambrok, s.r.o.27500 - 32000 Kč za měsíc
Brigáda - Kontrola kvality - Liberec a okolí
aktivní nabídka Liberec Enter-Prise Sorting, s.r.o.120 - 150 Kč za hodinu
Operátor výroby - Liberec - až 170 Kč / hod
před 6 dny Liberec Enter-Prise Sorting, s.r.o.26900 - 30000 Kč za měsíc
Obchodně technický poradce až 70.000 Kč
dnes Liberec , Jablonec nad Nisou, Česká Lípa GEMSTONED s.r.o.provize až 70.000 kč + náklady na os. automobil
Oblastní zástupce / zástupkyně - divize stavba
včera Liberec ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.40000 - 55000 Kč za měsíc
Elektrikář - veřejné osvětlení Liberec
před 2 dny Liberec ELTODO OSVĚTLENÍ, s.r.o.33000 - 40000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
Úřad práce České republiky
Kontaktní osoba:
Petra Lacková
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.