Specialista/ka fondů Evropské unie ID 11003705 Liberec
Aktualizováno:
15. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Liberec
Nabízený plat:
33280 Kč
Značka:
30538920796
Firma:
Úřad práce České republiky
Požadavky
Práce s PC
Náplň práce
Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci
Oddělení projektů EU
Odbor zaměstnanosti a EU
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
Metodické řízení přidělených projektů, odpovědnost za naplňování stanovených indikátorů a
čerpání rozpočtu projektů.
Kompletní administrace přidělených projektů, odpovědnost za vypracování a včasné
předkládání Žádostí o platbu a Zpráv o realizaci a další stanovené dokumentace projektů.
Odpovědnost za finanční řízení projektu, správné čerpání rozpočtu, včasné a věcně správné
proplácení pouze uznatelných výdajů v projektech.
Věcná kontrola úplnosti a správnosti všech finančních dokladů.
Součinnost při zadávání veřejných zakázek v rámci realizovaných projektů.
Monitorování a vyhodnocování dosažených cíl, předvídání rizik a přijímání nezbytných
opatření k jejich eliminaci, operativní řešení problémů.
Koordinace projektové činnosti členů realizačního týmu.
Spolupráce s dodavateli a partnery v rámci projektů.
Zpracování návrhů řídících dokumentů.
Kontrolní činnost – plánování veřejnosprávních kontrol, monitorovacích návštěv, zpracování
Plánu kontrol, Protokolů z kontrol, kontrola prezenčních listin, formulářů řízené praxe a další
dokumentace.
Komunikace s poskytovatelem dotace a zaměstnavateli.
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- znalost práce na PC (MS Office)
- komunikační dovednosti
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
- výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění
pozdějších předpisů
- dobrý zdravotní stav
- dobrá znalost českého jazyka
- svéprávnost a občanská bezúhonnost
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství
státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění
předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
- plný pracovní úvazek
- pružná pracovní doba
- předpokládaný nástup 1. února 2025, případně dle dohody
- pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců, s trváním do doby, než
bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo
5, nejdéle však na 6 měsíců
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- příspěvek zaměstnavatele na stravování
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 17. ledna 2025 na e-mailovou adresu
petra.svacinkova@uradprace.cz
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci
Oddělení projektů EU
Odbor zaměstnanosti a EU
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
Metodické řízení přidělených projektů, odpovědnost za naplňování stanovených indikátorů a
čerpání rozpočtu projektů.
Kompletní administrace přidělených projektů, odpovědnost za vypracování a včasné
předkládání Žádostí o platbu a Zpráv o realizaci a další stanovené dokumentace projektů.
Odpovědnost za finanční řízení projektu, správné čerpání rozpočtu, včasné a věcně správné
proplácení pouze uznatelných výdajů v projektech.
Věcná kontrola úplnosti a správnosti všech finančních dokladů.
Součinnost při zadávání veřejných zakázek v rámci realizovaných projektů.
Monitorování a vyhodnocování dosažených cíl, předvídání rizik a přijímání nezbytných
opatření k jejich eliminaci, operativní řešení problémů.
Koordinace projektové činnosti členů realizačního týmu.
Spolupráce s dodavateli a partnery v rámci projektů.
Zpracování návrhů řídících dokumentů.
Kontrolní činnost – plánování veřejnosprávních kontrol, monitorovacích návštěv, zpracování
Plánu kontrol, Protokolů z kontrol, kontrola prezenčních listin, formulářů řízené praxe a další
dokumentace.
Komunikace s poskytovatelem dotace a zaměstnavateli.
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- znalost práce na PC (MS Office)
- komunikační dovednosti
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
- výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění
pozdějších předpisů
- dobrý zdravotní stav
- dobrá znalost českého jazyka
- svéprávnost a občanská bezúhonnost
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství
státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění
předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
- plný pracovní úvazek
- pružná pracovní doba
- předpokládaný nástup 1. února 2025, případně dle dohody
- pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců, s trváním do doby, než
bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo
5, nejdéle však na 6 měsíců
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- příspěvek zaměstnavatele na stravování
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 17. ledna 2025 na e-mailovou adresu
petra.svacinkova@uradprace.cz
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Podobné nabídky práce
Pracovník ostrahy - strážný / strážná (Liberec)
dnes Liberec Rambrok, s.r.o.27500 - 32000 Kč za měsíc
Brigáda - Kontrola kvality - Liberec a okolí
aktivní nabídka Liberec Enter-Prise Sorting, s.r.o.120 - 150 Kč za hodinu
Operátor výroby - Liberec - až 170 Kč / hod
před 6 dny Liberec Enter-Prise Sorting, s.r.o.26900 - 30000 Kč za měsíc
Obchodně technický poradce až 70.000 Kč
dnes Liberec , Jablonec nad Nisou, Česká Lípa GEMSTONED s.r.o.provize až 70.000 kč + náklady na os. automobil
Oblastní zástupce / zástupkyně - divize stavba
včera Liberec ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.40000 - 55000 Kč za měsíc
Elektrikář - veřejné osvětlení Liberec
před 2 dny Liberec ELTODO OSVĚTLENÍ, s.r.o.33000 - 40000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
Úřad práce České republiky
Kontaktní osoba:
Petra Svačinková
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.