Specialista péče o zákazníky | zákaznický servis | AJ Velké Meziříčí
Aktualizováno:
15. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Velké Meziříčí
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
1165
Zařazeno na pozici:
Firma:
Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.
Požadavky
- Angličtina na dobré úrovni – budeš ji používat denně, a to jak písemně, tak slovně, takže nejlépe B2
- Umění pracovat s počítačem, hlavně MS Office a především Excel, který bude tvůj věrný pomocník.
- Samostatnost a odpovědnost – budeš mít své zákazníky a jejich potřeby pod palcem.
- Velkou výhodou je znalost německého jazyka a práce se SAP
- Umění pracovat s počítačem, hlavně MS Office a především Excel, který bude tvůj věrný pomocník.
- Samostatnost a odpovědnost – budeš mít své zákazníky a jejich potřeby pod palcem.
- Velkou výhodou je znalost německého jazyka a práce se SAP
Náplň práce
Specialista péče o zákazníky – Buď tím, na koho se naši zákazníci spoléhají!
Baví tě komunikace a máš rád, když věci fungují, jak mají? Jsi typ člověka, který rád pomáhá ostatním a umí najít řešení? Pak čti dál – máme pro tebe příležitost, která tě bude bavit!
Do našeho týmu hledáme někoho, kdo se postará o to, aby naši zákazníci byli vždy spokojeni a dostali vše, co potřebují. Od objednávek až po speciální požadavky – budeš jejich klíčová opora!
Co tě u nás čeká?
- Budeš pečovat o svěřené zákazníky – komunikovat s nimi a řešit jejich objednávky a požadavky.
- Postaráš se, aby všechny objednávky byly správně zpracované a doručené včas.
- Budeš mít na starosti i administrativu – faktury, dodací listy, celní dokumenty.
- Když bude potřeba upravit sortiment nebo doladit dodací podmínky, budeš zákazníkům k dispozici.
- Spolupráce napříč firmou – budeš v kontaktu s dalšími odděleními, aby všechno klapalo.
Baví tě komunikace a máš rád, když věci fungují, jak mají? Jsi typ člověka, který rád pomáhá ostatním a umí najít řešení? Pak čti dál – máme pro tebe příležitost, která tě bude bavit!
Do našeho týmu hledáme někoho, kdo se postará o to, aby naši zákazníci byli vždy spokojeni a dostali vše, co potřebují. Od objednávek až po speciální požadavky – budeš jejich klíčová opora!
Co tě u nás čeká?
- Budeš pečovat o svěřené zákazníky – komunikovat s nimi a řešit jejich objednávky a požadavky.
- Postaráš se, aby všechny objednávky byly správně zpracované a doručené včas.
- Budeš mít na starosti i administrativu – faktury, dodací listy, celní dokumenty.
- Když bude potřeba upravit sortiment nebo doladit dodací podmínky, budeš zákazníkům k dispozici.
- Spolupráce napříč firmou – budeš v kontaktu s dalšími odděleními, aby všechno klapalo.
Nabízíme
- Zkrácená pracovní doba
- 25 dní dovolené, Sick days
- Flexibilní pracovní dobu a možnost HO
- Bonusy, odměny
- Stravenky
- Jazykové kurzy
- Příspěvek na penzijko
- 25 dní dovolené, Sick days
- Flexibilní pracovní dobu a možnost HO
- Bonusy, odměny
- Stravenky
- Jazykové kurzy
- Příspěvek na penzijko
Název firmy
Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.
Kontaktní osoba:
Veronika Dobrovolná
Tel:
420734845600
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem