Dispečer B2C Říčany
Aktualizováno:
11. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Říčany
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
32000 - 42000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Firma:
JOBSTART s.r.o.
Požadavky
Staňte se součástí týmu, který mění budoucnost doručování!
Máte zkušenosti s plánováním dopravy a chuť zapojit se do inovativního projektu? Připojte se k nám a pomozte nám budovat nový segment poslední části doručování!
Co vás čeká?
• Plánování a koordinace rozvozů z maloobchodní sítě a e-shopu.
• Komunikace s řidiči a zajištění hladkého průběhu rozvozů.
• Podíl na vývoji projektu home delivery – zapojte se do něčeho úplně nového.
• Optimalizace tras a kapacity pro efektivnější distribuci.
• Spolupráce s call centrem a předávání úkolů dalším směnám.
Co od vás očekávám?
• Zkušenosti s dispečinkem a plánováním dopravy.
• Orientace v e-commerce dodání a znalost programu SAP (výhodou!).
• Analytické myšlení a skvělé organizační schopnosti.
• Ochotu podílet se na rozvoji projektu a učení se novými věcmi.
• Aktivní přístup k řešení problémů a týmového ducha.
• Ochotu pracovat na odpolední směně: 13:30 – 22:00.
Co vám nabízíme?
• Možnost vytvořit nový segment doručovacích služeb.
• Zázemí stabilní společnosti a moderního pracovního prostředí v Říčanech u Prahy.
• Motivující plat a benefity včetně podílu na úspěchu projektu.
Přidejte se k nám!
Hledáme kolegu, který nejen umí, ale i chce něco dokázat. Pokud máte nadšení a chuť přispět k novému řešení v doručování, těšíme se na vaši odpověď!
Máte zkušenosti s plánováním dopravy a chuť zapojit se do inovativního projektu? Připojte se k nám a pomozte nám budovat nový segment poslední části doručování!
Co vás čeká?
• Plánování a koordinace rozvozů z maloobchodní sítě a e-shopu.
• Komunikace s řidiči a zajištění hladkého průběhu rozvozů.
• Podíl na vývoji projektu home delivery – zapojte se do něčeho úplně nového.
• Optimalizace tras a kapacity pro efektivnější distribuci.
• Spolupráce s call centrem a předávání úkolů dalším směnám.
Co od vás očekávám?
• Zkušenosti s dispečinkem a plánováním dopravy.
• Orientace v e-commerce dodání a znalost programu SAP (výhodou!).
• Analytické myšlení a skvělé organizační schopnosti.
• Ochotu podílet se na rozvoji projektu a učení se novými věcmi.
• Aktivní přístup k řešení problémů a týmového ducha.
• Ochotu pracovat na odpolední směně: 13:30 – 22:00.
Co vám nabízíme?
• Možnost vytvořit nový segment doručovacích služeb.
• Zázemí stabilní společnosti a moderního pracovního prostředí v Říčanech u Prahy.
• Motivující plat a benefity včetně podílu na úspěchu projektu.
Přidejte se k nám!
Hledáme kolegu, který nejen umí, ale i chce něco dokázat. Pokud máte nadšení a chuť přispět k novému řešení v doručování, těšíme se na vaši odpověď!
Název firmy
JOBSTART s.r.o.
Kontaktní osoba:
Františka Palinková
Mobil:
1536.dagmar.neuwirth
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem