Jaké požadavky byste měl/a splňovat
• VŠ Mgr. v oboru právo nebo právo a právní věda na vysoké škole v ČR
• znalost práce na PC (MS Office, Internet)
• komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
Právník/právnička v odboru zdravotnictví Praha
Aktualizováno:
16. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
VR 3/25/Z
Zařazeno na pozici:
Firma:
Magistrát Hlavního města Praha
Požadavky
Náplň práce
Čím se budete zabývat?
• vedení odvolacích řízení ke stavbám místních komunikací II. a nižších tříd vedených úřady městských částí
• zastupování hl. města Prahy v soudních sporech
• výkon státní správy v přenesené působnosti a činnosti pro veškeré komunikační stavby v hl. m. Praze z hlediska dodržování a uplatňování platných zákonů a vyhlášek
• zpracovávání podkladů pro orgány soudů, státních zastupitelství a Policie ČR
• zpracovávání odborných právních výkladů a stanovisek
• výkon kontroly ve věcech stavebního řádu
• vedení odvolacích řízení ke stavbám místních komunikací II. a nižších tříd vedených úřady městských částí
• zastupování hl. města Prahy v soudních sporech
• výkon státní správy v přenesené působnosti a činnosti pro veškeré komunikační stavby v hl. m. Praze z hlediska dodržování a uplatňování platných zákonů a vyhlášek
• zpracovávání podkladů pro orgány soudů, státních zastupitelství a Policie ČR
• zpracovávání odborných právních výkladů a stanovisek
• výkon kontroly ve věcech stavebního řádu
Nabízíme
Co Vám můžeme nabídnout?
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 12, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• po zapracování možnost občasné práce z domova
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkaze:
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVWBF9B%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVWBF9B/UD_vyberove-rizeni_ZDR_pravnik_3419_VR3-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 20. ledna 2025.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 12, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• po zapracování možnost občasné práce z domova
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkaze:
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVWBF9B%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVWBF9B/UD_vyberove-rizeni_ZDR_pravnik_3419_VR3-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 20. ledna 2025.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.
Název firmy
Magistrát Hlavního města Praha
Kontaktní osoba:
Andrea Živná
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem