Recepční a administrativní asistent/ka Praha
Aktualizováno:
13. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Částečný úvazek
Vhodné pro:
Bez praxe
Nabízený plat:
16000 - 18000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Administrativní podpora Praha, Asistent/Asistentka Praha, recepční Praha
Firma:
GUDMUND s.r.o.
Požadavky
• Zkušenosti na pozici či s administrativou.
• Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost.
• Milé a vstřícné vystupování.
• Schopnost zachovat klid a úsměv i v nečekaných situacích.
• Anglický jazyk na úrovni A2.
Náplň práce
• Evidence, třídění a distribuce firemní korespondence, datových schránek, pošty.
• Administrativní podpora útvaru (překlady různých materiálů, tisk, scan, organizace jednání/dílčích akcí atd.).
• Příjem, uvedení a evidence návštěv.
• Spolupráce a komunikace v rámci různých oddělení.
• Reporting, účast na meetinzích, školeních a jiných výjezdů.
• Aktualizace dat, správa internetových stránek společnosti.
• Dohlíží a organizuje dodržováním předpisů, termínů, revizí, školení a kontrol (BOZP, PO, …).
• Zpracování objednávek a faktur útvaru.
• Zajištění distribuce a evidence vstupních elektronických karet, klíčů a firemních razítek.
Nabízíme
• Příspěvek na dopravu – 300 Kč měsíčně.
• 2x Whatever-days za kalendářní rok.
• Stravenkový paušál – 116 Kč čistého / den.
• Podpora rozvoje zaměstnance.
• Dodatečné volno k zákonné dovolené.
• Pracovní výročí (Bonus).
• Systém Cafeterie.
Dále také:
• Různorodou práci v přátelském kolektivu.
• Rodinnou atmosféru a stabilní zázemí.
• Budeš pracovat pro společnost, která vyvíjí průlomové léčebné metody.
• Moderní kancelář v centru Prahy.
Název firmy
GUDMUND s.r.o.
Kontaktní osoba:
Jiří Vanderka
Tel:
+420 774 448 197
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem