Specialista zákaznické podpory – 1ST level support
Aktualizováno:
7. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Vhodné pro:
Bez praxe
Nabízený plat:
32000 - 34000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Firma:
JOBSTART s.r.o.
Požadavky
Hledáte stabilní a příjemné pracovní prostředí, kde využijete své komunikační schopnosti a pomůžete zákazníkům s jejich dotazy?
Tato pozice nevyžaduje žádný prodej výrobků ani oslovování zákazníků – zákazníci se na nás obracejí sami, když potřebují pomoc.
Jsme mezinárodně uznávaná značka zaměřená na kvalitu a spokojenost zákazníků. Nyní hledáme kolegy a kolegyně na pozici Specialista zákaznické podpory na příchozí lince.
Co bude Vaší náplní práce?
• Komunikace se zákazníky na příchozí lince – odpovědět na dotazy a pomáhat s řešením problémů
• Poskytování podpory a informací o produktech a jejich správném používání
• Identifikace potřeb zákazníků a hledání nejlepších možných řešení
• Zajištění profesionální a příjemné komunikace
• Spolupráce s techniky a dalšími odděleními při řešení složitějších problémů
• Vedení administrativy, jako je sepisování montážních listů nebo objednávky výjezdů techniků (vše vás naučíme)
Co od Vás očekáváme?
• Příjemné a profesionální vystupování
• Schopnost naslouchat zákazníkům a najít pro ně řešení
• Asertivitu a trpělivost
• Základní znalost práce na PC – telefonování a zadávání údajů do systému zvládnete zároveň
• Zkušenost z oblasti zákaznické podpory nebo call centra je výhodou, ale ne podmínkou
• Absolventy/ky uvítáme rádi, vše zaučíme
• Flexibilitu – jednou za cca 8 týdnů vás čeká víkendová směna
Co Vám nabízíme?
• Zázemí stabilní společnosti
• Atraktivní finanční ohodnocení a výkonnostní bonusy
• Po zaučení je možnost využití HO
• Přátelský a podporující kolektiv
• Možnost dlouhodobé spolupráce
• Technické vybavení pro váš pohodlný start
• Kanceláře se nachází na Nových Butovicích (u metra)
Pokud hledáte práci, kde budete moci využít své komunikační dovednosti a pomáhat zákazníkům, neváhejte a přihlaste se k nám ještě dnes! Rádi vás uvítáme v našem týmu.
Tato pozice nevyžaduje žádný prodej výrobků ani oslovování zákazníků – zákazníci se na nás obracejí sami, když potřebují pomoc.
Jsme mezinárodně uznávaná značka zaměřená na kvalitu a spokojenost zákazníků. Nyní hledáme kolegy a kolegyně na pozici Specialista zákaznické podpory na příchozí lince.
Co bude Vaší náplní práce?
• Komunikace se zákazníky na příchozí lince – odpovědět na dotazy a pomáhat s řešením problémů
• Poskytování podpory a informací o produktech a jejich správném používání
• Identifikace potřeb zákazníků a hledání nejlepších možných řešení
• Zajištění profesionální a příjemné komunikace
• Spolupráce s techniky a dalšími odděleními při řešení složitějších problémů
• Vedení administrativy, jako je sepisování montážních listů nebo objednávky výjezdů techniků (vše vás naučíme)
Co od Vás očekáváme?
• Příjemné a profesionální vystupování
• Schopnost naslouchat zákazníkům a najít pro ně řešení
• Asertivitu a trpělivost
• Základní znalost práce na PC – telefonování a zadávání údajů do systému zvládnete zároveň
• Zkušenost z oblasti zákaznické podpory nebo call centra je výhodou, ale ne podmínkou
• Absolventy/ky uvítáme rádi, vše zaučíme
• Flexibilitu – jednou za cca 8 týdnů vás čeká víkendová směna
Co Vám nabízíme?
• Zázemí stabilní společnosti
• Atraktivní finanční ohodnocení a výkonnostní bonusy
• Po zaučení je možnost využití HO
• Přátelský a podporující kolektiv
• Možnost dlouhodobé spolupráce
• Technické vybavení pro váš pohodlný start
• Kanceláře se nachází na Nových Butovicích (u metra)
Pokud hledáte práci, kde budete moci využít své komunikační dovednosti a pomáhat zákazníkům, neváhejte a přihlaste se k nám ještě dnes! Rádi vás uvítáme v našem týmu.
Název firmy
JOBSTART s.r.o.
Kontaktní osoba:
Andrea Bialá
Tel:
774350344
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem