HR specialista (personalista) Týniště nad Orlicí okolí
Aktualizováno:
6. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Týniště nad Orlicí okolí
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
PL5714
Zařazeno na pozici:
HR Specialista Rychnov nad Kněžnou, Personalista Rychnov nad Kněžnou
Firma:
Personal Consult s.r.o.
Požadavky
SŠ vzdělání, praxe na obdobné pozici podmínkou (hledáme kandidáta se zkušenostmi), přehled o mzdové a personální legislativě ČR + zaměstnávání cizinců, zkušenosti s vedením personální agendy (pracovní smlouvy, dodatky, dohody, ukončování PP adl.), zkušenosti se mzdovou agendou ve smyslu přípravy podkladů pro mzdy; uživatelsky MS Office, SAP výhodou; preciznost, pečlivost, samostatnost, příjemné vystupování - partner zaměstnanců i poradce při řešení problémů. M/Ž.
Náplň práce
Příprava podkladů pro mzdy (cca 300 zaměstnanců)
Zdravotní prohlídky
Zodpovědnost za pracovně právní agendu:
Pracovní smlouvy, dodatky, dohody, ukončování PP
Komunikace s OSSZ (nemocenské, DPN, OČR, rodičovské dovolené, řešení případných nesrovnalostí)
Distribuce ELDP zaměstnancům
Spolupráce s hlavní účetní při ročním zúčtování daně
Pomoc při přípravě daňových přiznání fyzických osob a ročních vyúčtování zálohové a srážkové daně (spolupráce s účetním oddělením)
Komunikace s ÚP: přihlášky/odhlášky tuzemských i zahraničních zaměstnanců
Správa Datové schránky
Správa exekuční a insolvenční agendy
Komunikace s pojišťovnou ohledně pojistných událostí
Správa agendy Cafeterie
Zdravotní prohlídky
Zodpovědnost za pracovně právní agendu:
Pracovní smlouvy, dodatky, dohody, ukončování PP
Komunikace s OSSZ (nemocenské, DPN, OČR, rodičovské dovolené, řešení případných nesrovnalostí)
Distribuce ELDP zaměstnancům
Spolupráce s hlavní účetní při ročním zúčtování daně
Pomoc při přípravě daňových přiznání fyzických osob a ročních vyúčtování zálohové a srážkové daně (spolupráce s účetním oddělením)
Komunikace s ÚP: přihlášky/odhlášky tuzemských i zahraničních zaměstnanců
Správa Datové schránky
Správa exekuční a insolvenční agendy
Komunikace s pojišťovnou ohledně pojistných událostí
Správa agendy Cafeterie
Nabízíme
Práce ve velmi stabilní společnosti na HPP, pravidelné osobní ohodnocení ve výši 14% základní mzdy, k tomu řada dalších zaměstnaneckých benefitů a výhod. Slevy na firemní i partnerské výrobky. Zaměstnanecké akce - team buildingy, workshopy, jazykové vzdělávání. A je toho daleko víc...Nástup možný IHNED!
Název firmy
Personal Consult s.r.o.
Kontaktní osoba:
Lucie Kloučková
Mobil:
774 58 48 28
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem