Co byste měl/a mít?
- zkušenost s prací v call centru/help desku výhodou
- min. střední vzdělání s maturitou (technické vzdělání není podmínkou- je velmi ceněno, ale vše potřebné umíme naučit- být však s počítačem „za jedno“ uživatelsky je obrovskou výhodou, orientace v mírně pokročilých pojmech, schopnost pochopit tok dat v sytému, orientace ve statistikách, apod.)
- ovládat běžnou uživatelskou práci na PC
- výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
- výbornou znalost českého jazyka (/slovenského)
- některé projekty mají mutace na cizí jazyky- angličtina jako jazyk neutrální, polština a němčina výhodou (v žádném případě ne podmínkou)
- schopnost rychle se učit a adaptovat na nové situace
- pečlivost, samostatnost, odpovědnost
Specialista/specialistka technické administrativy Praha
Aktualizováno:
7. 1. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
35000 - 40000 Kč za měsíc
Značka:
2024_105
Firma:
ELTODO, a.s.
Požadavky
Náplň práce
Denní kontakt a řešení problémů pro:
- externí klienty (občany, firmy, zahraniční subjekty a zaměstnavatele)
- interní zaměstnance MPSV, ÚP (budoucí rozšíření o ČSSZ a jiné)
- externí dodavatele a subdodavatele (kontaktní osoba)
- externí i interní vedení projektů
Pracovník technické podpory nikomu nevolá, ani nic nenabízí či neprodává:
- řeší technické problémy, změnové požadavky a poskytuje informace, rady a řešení pro všechny MPSV projekty a všechny online aplikace
- je součástí projektového řízení všech běžících projektů (rozdělené mezi členy týmu), podílí se na podpoře digitalizace státní správy
- je mostem mezi jednotlivými odděleními (technickými a netechnickými) a jednotlivými institucemi
Co Vás čeká:
- vyřizování telefonických dotazů a požadavků klientů
- přijímání požadavků od klientů (telefon, e-mail, ServiceDesk) a jejich vyřizování
- komunikace s interními pracovníky státní správy s cílem vyřešit požadavky klientů
- navrhování změn a zlepšování online aplikací
- práce v příjemném mladém kolektivu
- dynamická náplň práce
- externí klienty (občany, firmy, zahraniční subjekty a zaměstnavatele)
- interní zaměstnance MPSV, ÚP (budoucí rozšíření o ČSSZ a jiné)
- externí dodavatele a subdodavatele (kontaktní osoba)
- externí i interní vedení projektů
Pracovník technické podpory nikomu nevolá, ani nic nenabízí či neprodává:
- řeší technické problémy, změnové požadavky a poskytuje informace, rady a řešení pro všechny MPSV projekty a všechny online aplikace
- je součástí projektového řízení všech běžících projektů (rozdělené mezi členy týmu), podílí se na podpoře digitalizace státní správy
- je mostem mezi jednotlivými odděleními (technickými a netechnickými) a jednotlivými institucemi
Co Vás čeká:
- vyřizování telefonických dotazů a požadavků klientů
- přijímání požadavků od klientů (telefon, e-mail, ServiceDesk) a jejich vyřizování
- komunikace s interními pracovníky státní správy s cílem vyřešit požadavky klientů
- navrhování změn a zlepšování online aplikací
- práce v příjemném mladém kolektivu
- dynamická náplň práce
Nabízíme
- mobilní telefon, notebook, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 2 sick days, příspěvek na kartu Multisport, odměnu za doporučení nového zaměstnance, atd.
Poznámka
Zaujali jsme vás? Pošlete životopis, nebo napište, co umíte. Ozveme se Vám obratem.
Pokud to není ono, můžete se ještě podívat na další volné pozice prace.eltodo.cz
Pokud to není ono, můžete se ještě podívat na další volné pozice prace.eltodo.cz
Název firmy
ELTODO, a.s.
Kontaktní osoba:
Veronika Juřicová
Mobil:
3204.pavla.rathouska
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem