Account Manager – Roztoky u Prahy (se zaškolením a odvozem z Pra Praha
Aktualizováno:
13. 12. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
35000 - 40000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Firma:
CRI ameba.eu, s.r.o.
Požadavky
Hledáme kandidáta, který má:
• Znalost češtiny nebo slovenštiny na úrovni rodilého mluvčího
• Výbornou angličtinu pro komunikaci s mezinárodními klienty
• Pokročilou znalost Excelu pro analýzu dat a tvorbu reportů
• Organizační schopnosti a proklientský přístup
• Samostatnost, svědomitost a pečlivost při práci
• Komunikační dovednosti a příjemné vystupování
Výhodou bude, pokud máte:
• Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
• Znalost německého jazyka
• Zkušenosti s železniční terminologií
• Znalost češtiny nebo slovenštiny na úrovni rodilého mluvčího
• Výbornou angličtinu pro komunikaci s mezinárodními klienty
• Pokročilou znalost Excelu pro analýzu dat a tvorbu reportů
• Organizační schopnosti a proklientský přístup
• Samostatnost, svědomitost a pečlivost při práci
• Komunikační dovednosti a příjemné vystupování
Výhodou bude, pokud máte:
• Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
• Znalost německého jazyka
• Zkušenosti s železniční terminologií
Náplň práce
Jako Account Manager budete hrát klíčovou roli v podpoře našeho obchodního oddělení a zajišťování hladkého průběhu našich zakázek. Vaše úkoly budou zahrnovat:
• Podporu obchodního týmu při zpracování zakázek a administrativních úkolů
• Evidence faktur a zajištění podkladů k jejich zpracování
• Kompletaci dokumentace a reportů
• Koordinaci administrativní agendy spojené s projektovými zakázkami
• Po zaškolení: zpracování poptávky zákazníků a koncová fakturace úkonů servisních týmů
• Dále pak budete mít na starosti za koordinaci techniků a plánování zakázek do plánu práce. To zahrnuje domluvení zakázky a následné zařazení do pracovního plánu s cílem zajistit efektivní průběh realizace a koordinaci týmu.
• Podporu obchodního týmu při zpracování zakázek a administrativních úkolů
• Evidence faktur a zajištění podkladů k jejich zpracování
• Kompletaci dokumentace a reportů
• Koordinaci administrativní agendy spojené s projektovými zakázkami
• Po zaškolení: zpracování poptávky zákazníků a koncová fakturace úkonů servisních týmů
• Dále pak budete mít na starosti za koordinaci techniků a plánování zakázek do plánu práce. To zahrnuje domluvení zakázky a následné zařazení do pracovního plánu s cílem zajistit efektivní průběh realizace a koordinaci týmu.
Nabízíme
• Možnost kariérního růstu v prosperující firmě
• Práce na plný úvazek, možnost spolupráce na pracovní smlouvu nebo IČO
• Mzda: 35 000 – 45 000 Kč měsíčně, dle zkušeností
• 5 týdnů dovolené a teplé obědy v kanceláři
• Příjemné pracovní prostředí v mezinárodním týmu s možností seberealizace
Proč se připojit k Rail Clinic?
Práce v Rail Clinic znamená, že se budete podílet na poskytování kvalitního servisu pro naše klienty v oblasti nákladních vagonů. Nabízíme skvělé zázemí pro profesní rozvoj a možnost stát se součástí úspěšné a inovativní společnosti, která neustále roste.
Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis!
• Práce na plný úvazek, možnost spolupráce na pracovní smlouvu nebo IČO
• Mzda: 35 000 – 45 000 Kč měsíčně, dle zkušeností
• 5 týdnů dovolené a teplé obědy v kanceláři
• Příjemné pracovní prostředí v mezinárodním týmu s možností seberealizace
Proč se připojit k Rail Clinic?
Práce v Rail Clinic znamená, že se budete podílet na poskytování kvalitního servisu pro naše klienty v oblasti nákladních vagonů. Nabízíme skvělé zázemí pro profesní rozvoj a možnost stát se součástí úspěšné a inovativní společnosti, která neustále roste.
Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis!
Název firmy
CRI ameba.eu, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Ilona Goby
Mobil:
+420 606 374 861
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem