Co se od Vás očekává:
Alespoň středoškolské vzdělání a prokazatelná praxe v oboru alespoň 3 roky podmínkou.
Dobrá znalost účetnictví a finančního controllingu nebo reportingu.
Pokročilá znalost MS Excel podmínkou.
Zkušenost s prací s ERP systémy výhodou.
Preciznost a smysl pro detail.
Velmi dobrý time management a organizace práce.
Týmovost a ochota sdílet know how s kolegy.
Fokus na interního zákazníka.
Dobré komunikační a prezentační schopnosti.
Finanční specialista
Aktualizováno:
12. 12. 2024
Lokalita pracoviště:
okres Semily
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
50000 - 60000 Kč za měsíc
Značka:
2681
Firma:
HR Direct s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Pro našeho klienta, českou výrobní společnost s dlouhodobou tradicí, hledáme posilu do finančního týmu na pozici Finanční specialista/ka.
***MIMO AUTOMOTIVE***
CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ:
* Zodpovědnost za reporting a controlling společnosti.
* Účtování vybraných položek a volba vhodných účetních postupů.
* Příprava čtvrtletních výkazů pro banky a podkladů pro revize úvěrových linek.
* Aktualizace interních směrnic a finančních postupů.
* Příprava podkladů pro inventury a dohled nad jejich realizací.
* Nastavení a správa interního informačního systému.
* Tvorba a nastavování finančních plánů a rozpočtů.
* Školení kolegů z finančního oddělení ohledně nových účetních metod nebo inovací v interním informačním systému.
* Provádění činností interního auditora za účelem zajištění souladu procesů s interními i externími požadavky.
***MIMO AUTOMOTIVE***
CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ:
* Zodpovědnost za reporting a controlling společnosti.
* Účtování vybraných položek a volba vhodných účetních postupů.
* Příprava čtvrtletních výkazů pro banky a podkladů pro revize úvěrových linek.
* Aktualizace interních směrnic a finančních postupů.
* Příprava podkladů pro inventury a dohled nad jejich realizací.
* Nastavení a správa interního informačního systému.
* Tvorba a nastavování finančních plánů a rozpočtů.
* Školení kolegů z finančního oddělení ohledně nových účetních metod nebo inovací v interním informačním systému.
* Provádění činností interního auditora za účelem zajištění souladu procesů s interními i externími požadavky.
Nabízíme
Benefity:
25 dnů dovolené.
Pružná pracovní doba.
Příjemné pracovní prostředí s rodinou atmosférou.
Práce v přátelském kolektivu.
Stabilní zaměstnavatel se silnou značkou.
Dotované stravování.
Zdravotní péče.
Jazykové kurzy a možnost vzdělávání se v oboru.
25 dnů dovolené.
Pružná pracovní doba.
Příjemné pracovní prostředí s rodinou atmosférou.
Práce v přátelském kolektivu.
Stabilní zaměstnavatel se silnou značkou.
Dotované stravování.
Zdravotní péče.
Jazykové kurzy a možnost vzdělávání se v oboru.
Název firmy
HR Direct s.r.o.
Kontaktní osoba:
Monika Kučerová
Tel:
773736361
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem