Asistent/ka v retail marketingu
Aktualizováno:
12. 12. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Částečný úvazek
Nabízený plat:
220 Kč za hodinu
Značka:
411291
Zařazeno na pozici:
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Požadavky
* student bakalářského nebo magisterského programu (ideálně se zaměřením na ekonomii/marketing)
* znalost angličtiny na úrovni B2 a vyšší
* dobrá znalost MS Office (především MS Excel)
* orientace na detail, analytické myšlení
* pozitivní přístup a zájem o spolupráci v týmu
* znalost angličtiny na úrovni B2 a vyšší
* dobrá znalost MS Office (především MS Excel)
* orientace na detail, analytické myšlení
* pozitivní přístup a zájem o spolupráci v týmu
Náplň práce
Jste studentem vysoké školy a ráda/a byste získal/a praxi v oblasti retail marketingu? Ovládáte MS Excel na pokročilé úrovni a považujete se za analytického člověka? Nebojíte se komunikovat v angličtině?
Pošlete nám svůj životopis a odstartujte svoji kariéru v mezinárodní společnosti!
Náplň práce:
* Podpora Retail Marketing Managerů při každodenních úkolech, včetně správy objednávek, administrace skladů a překladu marketingových materiálů.
* Příprava a tvorba POP materiálů, dokumentů a prezentací v angličtině pro regionální marketing a zákaznické schůzky.
*Spolupráce s externími partnery (tiskárny, kreativní agentury) a podpora při přípravě místních marketingových aktivit (soutěže, dárky, eventy).
*Zajištění kancelářských úkolů, jako je správa vzorků, spolupráce s recepcí a administrace.
*Komunikace a koordinace s interními odděleními (Sales, Finance, Customer Service aj.).
*Řešení ad hoc administrativních úkolů podle potřeby.
Nástup: únor 2025
Lokalita: Praha - Karlín
Mzda: 220 Kč/hod
Pošlete nám svůj životopis a odstartujte svoji kariéru v mezinárodní společnosti!
Náplň práce:
* Podpora Retail Marketing Managerů při každodenních úkolech, včetně správy objednávek, administrace skladů a překladu marketingových materiálů.
* Příprava a tvorba POP materiálů, dokumentů a prezentací v angličtině pro regionální marketing a zákaznické schůzky.
*Spolupráce s externími partnery (tiskárny, kreativní agentury) a podpora při přípravě místních marketingových aktivit (soutěže, dárky, eventy).
*Zajištění kancelářských úkolů, jako je správa vzorků, spolupráce s recepcí a administrace.
*Komunikace a koordinace s interními odděleními (Sales, Finance, Customer Service aj.).
*Řešení ad hoc administrativních úkolů podle potřeby.
Nástup: únor 2025
Lokalita: Praha - Karlín
Mzda: 220 Kč/hod
Nabízíme
- moderní kanceláře v centru Prahy
- flexibilní pracovní doba
- možnost budoucí spolupráce na plný úvazek
- flexibilní pracovní doba
- možnost budoucí spolupráce na plný úvazek
Název firmy
Grafton Recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tel:
(+420) 242 456 650
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem