Co se od Vás očekává:
Středoškolské vzdělání s maturitou.
Zkušenost na obdobné pozici NUTNOSTÍ (např. Vedoucí údržby, Vedoucí správy budov, Facility Manager).
Technické myšlení.
Proaktivita, samostatnost a týmová práce.
Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti.
Zodpovědnost a schopnost řešit problémy efektivním způsobem.
Loajalita.
Správce budovy a areálu
Aktualizováno:
9. 12. 2024
Lokalita pracoviště:
okres Kladno
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
45000 - 50000 Kč za měsíc
Značka:
2654
Firma:
HR Direct s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Pro našeho významného klienta, výrobní závod s dlouholetou tradicí, obsazujeme pozici SPRÁVCE BUDOVY A AREÁLU.
***POZICE JE VHODNÁ PRO MANUÁLNĚ ZRUČNÉ KANDIDÁTY, KTEŘÍ SE NEBOJÍ ADMINISTRATIVY A JEDNÁNÍ S EXTERNÍMI SPOLEČNOSTMI.***
***MIMO AUTOMOTIVE***
Co Vás na této pozici čeká:
Zodpovědnost za komplexní správu budovy a přilehlého areálu.
Organizace a optimalizace využívání prostor v areálu, včetně skladovacích a výrobních prostor, kanceláří a sociálních zařízení.
Zajištění úklidu a údržby areálu.
Zajištění menších oprav a manuálních prací.
Dohled nad spotřebou energií.
Úzká spolupráce s externími dodavateli služeb (úklidová společnost, pojišťovna, servisní společnosti atd.)
Plánování a sledování rozpočtu na údržbu a opravy budovy a areálu.
Správa evidence o provedených údržbách, opravách a inspekcích, včetně vedení příslušné legislativní dokumentace.
Příprava plánu oprav a rekonstrukcí budovy a přilehlého areálu.
Návrh aktivit zaměřených na zlepšení stavu budovy a areálu a úsporných řešení.
***POZICE JE VHODNÁ PRO MANUÁLNĚ ZRUČNÉ KANDIDÁTY, KTEŘÍ SE NEBOJÍ ADMINISTRATIVY A JEDNÁNÍ S EXTERNÍMI SPOLEČNOSTMI.***
***MIMO AUTOMOTIVE***
Co Vás na této pozici čeká:
Zodpovědnost za komplexní správu budovy a přilehlého areálu.
Organizace a optimalizace využívání prostor v areálu, včetně skladovacích a výrobních prostor, kanceláří a sociálních zařízení.
Zajištění úklidu a údržby areálu.
Zajištění menších oprav a manuálních prací.
Dohled nad spotřebou energií.
Úzká spolupráce s externími dodavateli služeb (úklidová společnost, pojišťovna, servisní společnosti atd.)
Plánování a sledování rozpočtu na údržbu a opravy budovy a areálu.
Správa evidence o provedených údržbách, opravách a inspekcích, včetně vedení příslušné legislativní dokumentace.
Příprava plánu oprav a rekonstrukcí budovy a přilehlého areálu.
Návrh aktivit zaměřených na zlepšení stavu budovy a areálu a úsporných řešení.
Nabízíme
Benefity, které nabízíme:
Práce u stabilního zaměstnavatele v přátelském prostředí.
Přátelský kolektiv.
25 dnů dovolené.
Pracovní smlouva na dobu neurčitou od začátku pracovního poměru.
Možnost občasné práce na HO.
Práce u stabilního zaměstnavatele v přátelském prostředí.
Přátelský kolektiv.
25 dnů dovolené.
Pracovní smlouva na dobu neurčitou od začátku pracovního poměru.
Možnost občasné práce na HO.
Název firmy
HR Direct s.r.o.
Kontaktní osoba:
Monika Kučerová
Tel:
773736361
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem