Jste pečlivou, pracovitou a komunikativní osobou, která se chce podílet na správě veřejných financí a rozvoji Jihomoravského kraje? Nabízíme vám příležitost využít a rozšířit své znalosti v oblasti ekonomiky, účetnictví a veřejné správy. Připojte se k našemu týmu, získejte cenné zkušenosti s koordinací dotačních projektů a komunikací s žadateli a přispějte k rozvoji regionu!
Charakteristika vykonávané práce:
Tato pracovní pozice je zaměřena zejména na vykonávání komplexních ekonomicko-administrativních činností souvisejících s poskytováním dotací a darů z rozpočtu Jihomoravského kraje. Úspěšný uchazeč/uchazečka využije při své práci vědomosti z oblasti veřejných rozpočtů, veřejné správy, ekonomiky, účetnictví či veřejné podpory a rozšíří při ní své znalosti o fungování krajské samosprávy.
Náplň jeho/její práce bude spočívat zejména v koordinaci činností a nastavování postupů souvisejících s podáváním žádostí o dotace a dary z rozpočtu Jihomoravského kraje, v tvorbě podkladů pro jednání volených orgánů kraje, v administraci dotačních smluv, písemné i ústní komunikaci s žadateli o dotace a s příjemci dotací, v kontrole řádného plnění závazků vzniklých přijetím podpory, ve zpracování účetních podkladů a také v činnosti související se závěrečným vyhodnocením čerpání podpory včetně uplatňování případných sankcí.
Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?
• vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
• orientaci v ekonomické agendě, veřejných rozpočtech, veřejné správě, v oblasti dotací, účetnictví a v oblasti veřejné podpory
• znalost příslušné legislativy, zejm. zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona o finanční kontrole, zákona o krajích
• zvláštní odbornou způsobilost pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
• pečlivost, zodpovědnost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, dobré komunikační, formulační a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problému, dobrou uživatelskou znalost MS Office, schopnost samostatné i týmové práce, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení, ochotu se dále vzdělávat, odolnost vůči stresu
• praxi ve veřejné správě (výhodou)
Referent/referentka správy dotací a financování oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana Brno
Aktualizováno:
3. 12. 2024
Lokalita pracoviště:
Brno
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Homeoffice:
Ano
Firma:
Krajský úřad Jihomoravského kraje
Požadavky
Náplň práce
Místo výkonu práce: pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 18.12.2024.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
• strukturovaný profesní životopis
• originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Arnošt Juda
vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana
telefon 541 658 831, e-mail: juda.arnost@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 18.12.2024.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
• strukturovaný profesní životopis
• originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Arnošt Juda
vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana
telefon 541 658 831, e-mail: juda.arnost@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!
Nabízíme
Nabízíme:
• osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
• týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
• stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
• osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům
• 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
• pružnou pracovní dobu
• stravenkový paušál, Ticket Benefits Card v hodnotě 6 000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.000 Kč/měs.
• firemní mateřskou školku
• jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
• příjemný pracovní kolektiv
• osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
• týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
• stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
• osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům
• 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
• pružnou pracovní dobu
• stravenkový paušál, Ticket Benefits Card v hodnotě 6 000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.000 Kč/měs.
• firemní mateřskou školku
• jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
• příjemný pracovní kolektiv
Název firmy
Krajský úřad Jihomoravského kraje
Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Musilová
Tel:
541651205
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem