Consultant, s/4 hana OTC Praha
Aktualizováno:
28. 11. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
100000 - 140000 Kč
Značka:
30365320769
Firma:
Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.
Náplň práce
e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
Implementace/revize/potvrzení řešení ERP, která dodržují koncepční návrh na vysoké úrovni a jsou sledovatelná na funkční i nefunkční požadavky v projektech/rozšířeních.
Provádět stanovení rozsahu, workshopy o vhodnosti pro standardní projekty/rozšíření, navrhovat řešení klíčových nedostatků, poskytovat odhady úsilí a sladit je s obchodními týmy.
Definuje a určuje priority funkcí produktu SAP ERP ve spolupráci s odborníky z podnikové sféry.
Předvádí odborné znalosti produktu a podle potřeby provádí předváděcí akce pro zákazníky.
Prozkoumává nově vydané cloudové funkce ERP s cílem zvýšit spokojenost zákazníků a poskytovat neustálé zlepšování produktivity - iniciuje, slaďuje v rámci podniku a implementuje
Koučovat a vést mladší členy týmu v rámci odpovědnosti za danou oblast procesů
Efektivně poskytovat digitální/technické poradenství a konzultace klientům
Vést dodávky softwaru SAP ERP s velkým důrazem na opakované použití a standardizaci
Vykonávat další činnosti požadované nadřízeným, které jsou v souladu s kompetencemi a zkušenostmi pracovníka na této pozici.
Požadavky:
Bakalářský titul v oboru informatiky, softwarového inženýrství nebo v příbuzném oboru (příbuzných oborech).
Minimálně 10 let praxe v oblasti informačních technologií a/nebo zvyšování odpovědnosti v související nebo relevantní oblasti podnikání.
Minimálně 7 let prokazatelných praktických zkušeností s realizací nebo podporou projektů SAP ERP.
Požaduje se znalost systému S4/HANA v oblasti financí, controllingu a správy majetku.
Orientace na výsledky, neustálé úsilí o dosažení osobních a týmových výsledků
Efektivní interpersonální dovednosti, týmová práce a spolupráce
Otevřenost a schopnost pracovat v prostředí kulturní rozmanitosti
Schopnosti jednat se zákazníky, ideálně získané v poradenské roli
Prokázané "agilní vývojové" myšlení se silnou orientací na zákazníka a výsledky.
Mluvená a psaná angličtina je povinná
Ochota cestovat do zahraničí
stravenky, flexi pass, přispěvek na penzijní či životní pojištění, 25 dní dovolené, 5 dnů osobního volna, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova
Implementace/revize/potvrzení řešení ERP, která dodržují koncepční návrh na vysoké úrovni a jsou sledovatelná na funkční i nefunkční požadavky v projektech/rozšířeních.
Provádět stanovení rozsahu, workshopy o vhodnosti pro standardní projekty/rozšíření, navrhovat řešení klíčových nedostatků, poskytovat odhady úsilí a sladit je s obchodními týmy.
Definuje a určuje priority funkcí produktu SAP ERP ve spolupráci s odborníky z podnikové sféry.
Předvádí odborné znalosti produktu a podle potřeby provádí předváděcí akce pro zákazníky.
Prozkoumává nově vydané cloudové funkce ERP s cílem zvýšit spokojenost zákazníků a poskytovat neustálé zlepšování produktivity - iniciuje, slaďuje v rámci podniku a implementuje
Koučovat a vést mladší členy týmu v rámci odpovědnosti za danou oblast procesů
Efektivně poskytovat digitální/technické poradenství a konzultace klientům
Vést dodávky softwaru SAP ERP s velkým důrazem na opakované použití a standardizaci
Vykonávat další činnosti požadované nadřízeným, které jsou v souladu s kompetencemi a zkušenostmi pracovníka na této pozici.
Požadavky:
Bakalářský titul v oboru informatiky, softwarového inženýrství nebo v příbuzném oboru (příbuzných oborech).
Minimálně 10 let praxe v oblasti informačních technologií a/nebo zvyšování odpovědnosti v související nebo relevantní oblasti podnikání.
Minimálně 7 let prokazatelných praktických zkušeností s realizací nebo podporou projektů SAP ERP.
Požaduje se znalost systému S4/HANA v oblasti financí, controllingu a správy majetku.
Orientace na výsledky, neustálé úsilí o dosažení osobních a týmových výsledků
Efektivní interpersonální dovednosti, týmová práce a spolupráce
Otevřenost a schopnost pracovat v prostředí kulturní rozmanitosti
Schopnosti jednat se zákazníky, ideálně získané v poradenské roli
Prokázané "agilní vývojové" myšlení se silnou orientací na zákazníka a výsledky.
Mluvená a psaná angličtina je povinná
Ochota cestovat do zahraničí
stravenky, flexi pass, přispěvek na penzijní či životní pojištění, 25 dní dovolené, 5 dnů osobního volna, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova
Podobné nabídky práce
Montážníci pro vnitřní rozvody optických kabelů
dnes Praha Jobs Europe s.r.o.220 - 390 Kč za hodinu
Kuchař/Zástupce šéfkuchaře - ranní směny volné víkendy (Karlín)
před týdnem Praha PERFECT CANTEEN s.r.o.40000 - 55000 Kč za měsíc
Technický pracovník, admin.finan.plánu oprav dálnic (47-2024)
před týdnem Praha Ředitelství silnic a dálnic s. p.
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.
Kontaktní osoba:
Nikolai Nepomniashchii
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.