Jste zkušený lídr, kterého baví motivovat a vést lidi? Máte zkušenosti v oblasti maloobchodního prostředí a domluvíte se anglicky? Je pro Vás výzvou vést moderní prodejnu a podílet se na jejím zdokonalování? Pak se neváhejte přihlásit.
náplň práce
zodpovídat za organizaci práce na naší prodejně
vést tým prodejních konzultantů, podporovat jejich rozvoj a měřit jejich výkonnost
stanovovat plány a klíčové ukazatele výkonnosti s cílem dosáhnout stanovených prodejních cílů pro celý tým
poskytovat profesionální služby zákazníkům
zpracovávat nabídky a objednávky pro zákazníky v systému
odpovídat za dostupnost informačních materiálů pro zákazníky
odpovídat za organizaci školení, seminářů a akcí pro zákazníky
co vám nabídneme
bonusy a příplatky
slevy na firemní produkty
25 dní dovolené
příspěvek na stravování
bonus za doporučení nového kolegy
příspěvky na životní pojištění
příspěvky na penzijní připojištění
teambuildingy, večeře a další týmové akce
co od vás očekáváme
SŠ/VŠ vzdělání
min. 2 roky praxe na obdobné pozici
AJ na úrovni min. B1
práce s PC (MS Office)
zkušenosti s ERP (SAP) a CRM, výhodou
zkušenosti s vedením a motivací týmu
efektivní komunikace a organizace práce
zaměření na zákazníka a umění řešení požadavků
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Store manager Brno
Aktualizováno:
22. 11. 2024
Lokalita pracoviště:
Brno
Značka:
1639166014
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
Anežka Nosková
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem