Samostatná účetní, Praha 6
Aktualizováno:
20. 12. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Zařazeno na pozici:
Firma:
Axial Personnel Agency, s.r.o.
Požadavky
prokazatelné předchozí zkušenosti na obdobné pozici - min. 3 roky+
anglický jazyk - úroveň B1 - B2
MS Office Excel - pokročilá uživatelská znalost
kompletní znalost účetnictví
US GAAP - velkou výhodou
orientace v daňových předpisech
analytické myšlení, orientace na detail, komunikativnost, samostatnost
IS Oracle - velkou výhodou nebo zkušenost s jiným IS
anglický jazyk - úroveň B1 - B2
MS Office Excel - pokročilá uživatelská znalost
kompletní znalost účetnictví
US GAAP - velkou výhodou
orientace v daňových předpisech
analytické myšlení, orientace na detail, komunikativnost, samostatnost
IS Oracle - velkou výhodou nebo zkušenost s jiným IS
Náplň práce
budete zodpovědní za sledování a záznam finančních transakcí společnosti
zodpovědnost za udržování přesných a aktuálních účetních záznamů, které jsou nezbytné pro řízení a plánování finančních operací společnosti
závazky/náklady - účtování FAP (české i zahraniční), zakládání nových dodavatelů
vytváření nákupních požadavků, objednávek, kontrola jejich správnosti
účetní operace spojené s majetkem (odpisy, zařazování, vyřazování majetku)
měsíční zpracování daňového přiznání a kontrolního hlášení k dani z přidané hodnoty
zpracování poskytnutých a přijatých záloh
vytváření platebních příkazů
práce spojená s měsíčními uzávěrkami
měsíční inventarizace svěřených účtů
zastupitelnost druhé Finanční účetní, částečná zastupitelnost vedoucího finančního oddělení
každodenní komunikace s ostatními odděleními společnosti
komunikace s odběrateli, dodavateli, zákazníky, finančními úřady
komunikace s externími i interními auditory a vyřizování jejich požadavků a úkolů
ad hoc úkoly
zodpovědnost za udržování přesných a aktuálních účetních záznamů, které jsou nezbytné pro řízení a plánování finančních operací společnosti
závazky/náklady - účtování FAP (české i zahraniční), zakládání nových dodavatelů
vytváření nákupních požadavků, objednávek, kontrola jejich správnosti
účetní operace spojené s majetkem (odpisy, zařazování, vyřazování majetku)
měsíční zpracování daňového přiznání a kontrolního hlášení k dani z přidané hodnoty
zpracování poskytnutých a přijatých záloh
vytváření platebních příkazů
práce spojená s měsíčními uzávěrkami
měsíční inventarizace svěřených účtů
zastupitelnost druhé Finanční účetní, částečná zastupitelnost vedoucího finančního oddělení
každodenní komunikace s ostatními odděleními společnosti
komunikace s odběrateli, dodavateli, zákazníky, finančními úřady
komunikace s externími i interními auditory a vyřizování jejich požadavků a úkolů
ad hoc úkoly
Nabízíme
Pracovní nabídku v celosvětově známé a stabilní společnosti
Přátelské, moderní pracovní prostředí, nápomocní kolegové, sehraný tým
Bohatý benefitní systém - 25 dnů dovolené, 3 sick days, stravenky, Multisport karta, jazykové kurzy, teambuildingové aktivity, 13. plat, prémie, zaměstnanecké slevy
Atraktivní finanční ohodnocení - na základě předchozích zkušeností
Pracovní doba - pondělí - pátek s mírou flexibility
Pracoviště: Praha 6 s výbornou dopravní dostupností
Nástup možný ihned/dle domluvy
Přátelské, moderní pracovní prostředí, nápomocní kolegové, sehraný tým
Bohatý benefitní systém - 25 dnů dovolené, 3 sick days, stravenky, Multisport karta, jazykové kurzy, teambuildingové aktivity, 13. plat, prémie, zaměstnanecké slevy
Atraktivní finanční ohodnocení - na základě předchozích zkušeností
Pracovní doba - pondělí - pátek s mírou flexibility
Pracoviště: Praha 6 s výbornou dopravní dostupností
Nástup možný ihned/dle domluvy
Poznámka
V případě zájmu nám prosím zašlete Váš aktuální životopis. Děkujeme.
Název firmy
Axial Personnel Agency, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Petra Babková
Tel:
234715000
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem