Obchodní asistent / asistentka - vhodné i pro absolventy Brno-Královo Pole
Aktualizováno:
19. 11. 2024
Lokalita pracoviště:
Brno-Královo Pole
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Vhodné pro:
Bez praxe
Zařazeno na pozici:
Firma:
JOBSYSTEM s.r.o.
Požadavky
• ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo obchodního zaměření
• vhodné i pro absolventy - jakákoliv praxe v oboru vítána
• dobrá znalost práce na PC, MS Office
• mírně pokročilá znalost angličtiny podmínkou
• komunikativnost, odpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita + týmový hráč
• vhodné i pro absolventy - jakákoliv praxe v oboru vítána
• dobrá znalost práce na PC, MS Office
• mírně pokročilá znalost angličtiny podmínkou
• komunikativnost, odpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita + týmový hráč
Náplň práce
TONERCENTRUM, s.r.o.
Jsme rodinná obchodní firma a už víc jak 25 let jsme na tuzemském i na zahraničním trhu. Naší „pracovní náplní“ je vše kolem velkoobchodního nákupu a prodeje tonerů, inkoustů (a ostatního spotřebního materiálu) do kopírek a tiskáren všech značek.
Více informací o naší společnosti naleznete na www.tonercentrum.cz
Náplň práce:
Hledáme do hlavního pracovního poměru obchodní asistentku pro export-importní oddělení s možností profesního růstu na samostatnou obchodnici. Náplní práce je podpora obchodního/nákupního oddělení: fakturace, vyhodnocování nabídek, zpracování poptávek, písemná komunikace s klienty přes e-mail nebo Skype. Řešení reklamací a podpora klientů (spolupráce se servisním oddělením).
Jsme rodinná obchodní firma a už víc jak 25 let jsme na tuzemském i na zahraničním trhu. Naší „pracovní náplní“ je vše kolem velkoobchodního nákupu a prodeje tonerů, inkoustů (a ostatního spotřebního materiálu) do kopírek a tiskáren všech značek.
Více informací o naší společnosti naleznete na www.tonercentrum.cz
Náplň práce:
Hledáme do hlavního pracovního poměru obchodní asistentku pro export-importní oddělení s možností profesního růstu na samostatnou obchodnici. Náplní práce je podpora obchodního/nákupního oddělení: fakturace, vyhodnocování nabídek, zpracování poptávek, písemná komunikace s klienty přes e-mail nebo Skype. Řešení reklamací a podpora klientů (spolupráce se servisním oddělením).
Nabízíme
• práci na HPP, jednosměnný provoz
• příspěvek na stravováni (stravenkový paušál)
• prémie a dovolená navíc
• volné víkendy a svátky
• příjemné prostředí a kolektiv, firemní akce
• možnost profesního i mzdového růstu
Nástupní mzda v rozmezí 30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Místo práce: Brno-Královo Pole, ul. Křižíkova 70b
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, napište nám na: dmensikova@tonercentrum.cz
nebo zavolejte na +420 608 708 097.
• příspěvek na stravováni (stravenkový paušál)
• prémie a dovolená navíc
• volné víkendy a svátky
• příjemné prostředí a kolektiv, firemní akce
• možnost profesního i mzdového růstu
Nástupní mzda v rozmezí 30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Místo práce: Brno-Královo Pole, ul. Křižíkova 70b
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, napište nám na: dmensikova@tonercentrum.cz
nebo zavolejte na +420 608 708 097.
Název firmy
JOBSYSTEM s.r.o.
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
Mobil:
+420 721 280 719
Tel:
+420 224 819 391
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem