Asistentka back office Praha
Aktualizováno:
18. 11. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Vhodné pro:
Bez praxe
Zařazeno na pozici:
Administrativní podpora Praha, Asistent/Asistentka Praha, Pracovník Back Office Praha
Firma:
Fair Credit Czech, s.r.o.
Požadavky
Co bychom u Tebe ocenili?
*Dobrou práci s počítačem (MS Office, internet, e-mail)
*Základní orientaci v administrativě, správa a třídění dokumentů
*Výborné organizační schopnosti, spolehlivost a samostatnost
*Schopnost pracovat pečlivě a efektivně s důrazem na detail
*Komunikativnost a příjemné vystupování
*Zkušenosti s podobnou pozicí výhodou
*Dobrou práci s počítačem (MS Office, internet, e-mail)
*Základní orientaci v administrativě, správa a třídění dokumentů
*Výborné organizační schopnosti, spolehlivost a samostatnost
*Schopnost pracovat pečlivě a efektivně s důrazem na detail
*Komunikativnost a příjemné vystupování
*Zkušenosti s podobnou pozicí výhodou
Náplň práce
Jsi organizačně zdatná a práce s počítačem Ti nedělá problém? Možná hledáme právě Tebe. Náš pracovní tým bychom rádi rozšířili o šikovnou a pečlivou kolegyni na pozici asistentky back office.
Co bude Tvojí náplní práce ?
*Administrativní podpora týmu, správa e-mailové korespondence
*Zpracování a třídění pošty, práce s datovou schránkou
*Práce s dokumenty a databázemi, příprava podkladů pro jednotlivá oddělení
*Plánování a koordinace schůzek, komunikace napříč společností a současně s obchodními partnery
*Péče o provoz kanceláří, sledování zásob a jejich doplňování (káva, kancelářské potřeby apod.)
*Zajištění organizace prostor v kancelářích a zasedacích místnostech
*Další úkoly související s každodenním chodem společnosti
Co bude Tvojí náplní práce ?
*Administrativní podpora týmu, správa e-mailové korespondence
*Zpracování a třídění pošty, práce s datovou schránkou
*Práce s dokumenty a databázemi, příprava podkladů pro jednotlivá oddělení
*Plánování a koordinace schůzek, komunikace napříč společností a současně s obchodními partnery
*Péče o provoz kanceláří, sledování zásob a jejich doplňování (káva, kancelářské potřeby apod.)
*Zajištění organizace prostor v kancelářích a zasedacích místnostech
*Další úkoly související s každodenním chodem společnosti
Nabízíme
Co Ti nabízíme?
*Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
*Podporu od kolegů i nadřízených
*Odpovídající finanční ohodnocení
*Pevnou pracovní dobu
*Dobrou dopravní dostupnost
*Zaměstnanecké benefity - stravenková karta s příspěvkem, sick days, příspěvek na Multisport kartu, 5 týdnů dovolené a mnohé další
*Nástup možný ihned
Pokud si myslíš, že bys k nám zapadla, neváhej se ozvat a pošli nám svůj životopis. Těšíme se na Tebe:-)
*Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
*Podporu od kolegů i nadřízených
*Odpovídající finanční ohodnocení
*Pevnou pracovní dobu
*Dobrou dopravní dostupnost
*Zaměstnanecké benefity - stravenková karta s příspěvkem, sick days, příspěvek na Multisport kartu, 5 týdnů dovolené a mnohé další
*Nástup možný ihned
Pokud si myslíš, že bys k nám zapadla, neváhej se ozvat a pošli nám svůj životopis. Těšíme se na Tebe:-)
Název firmy
Fair Credit Czech, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tomáš Jakoubek
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem