Hlavní účetní pro CZ a SK Praha
Aktualizováno:
14. 11. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
55000 - 75000 Kč za měsíc
Značka:
A11763
Zařazeno na pozici:
Firma:
Hofmann Wizard s.r.o.\nImport
Požadavky
* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického zaměření
* Minimálně 3 roky praxe na účetní pozici
* Znalost účetních a daňových zákonů
* Znalost anglického jazyka
* Pokročilá znalost MS Office, zkušenosti se systémem Oxaion výhodou
* Samostatnost, spolehlivost, schopnost práce v týmu
* Minimálně 3 roky praxe na účetní pozici
* Znalost účetních a daňových zákonů
* Znalost anglického jazyka
* Pokročilá znalost MS Office, zkušenosti se systémem Oxaion výhodou
* Samostatnost, spolehlivost, schopnost práce v týmu
Náplň práce
Hledáme zkušené Hlavní účetní pro pobočky renomované společnosti zaměřené na výrobu baterií pro automobilový a průmyslový sektor. Nový kolega či kolegyně bude mít na starost komplexní účetní agendu a daňovou problematiku pro Českou republiku a Slovensko.
* Kompletní vedení účetnictví pro CZ a SK včetně zajištění mzdových podkladů (15 zaměstnanců CZ, 5 SK)
* Zpracování DPH agendy, daňových přiznání a souvisejících reportů (kontrolní a souhrnné hlášení)
* Příprava podkladů pro daň z příjmu právnických osob a znalost daňové legislativy
* Měsíční a roční účetní závěrky
* Účtování přijatých a vydaných faktur, správa pokladny a bankovních výpisů
* Kontrola plateb a účtování pravidelných položek (např. služební cesty, platby kartou)
* Účtování hospodářských operací (majetek, sklad, provoz)
* Komunikace s úřady, příprava podkladů pro audit
* Práce s datovými schránkami a zpracování silniční daně
* Účtování zboží a kontrola dokladů souvisejících se skladovými pohyby
* Inventarizace účtů a pravidelný měsíční reporting
* Práce s ERP systémem Oxaion
* Hledání možností pro zefektivnění a optimalizaci procesů
* Kompletní vedení účetnictví pro CZ a SK včetně zajištění mzdových podkladů (15 zaměstnanců CZ, 5 SK)
* Zpracování DPH agendy, daňových přiznání a souvisejících reportů (kontrolní a souhrnné hlášení)
* Příprava podkladů pro daň z příjmu právnických osob a znalost daňové legislativy
* Měsíční a roční účetní závěrky
* Účtování přijatých a vydaných faktur, správa pokladny a bankovních výpisů
* Kontrola plateb a účtování pravidelných položek (např. služební cesty, platby kartou)
* Účtování hospodářských operací (majetek, sklad, provoz)
* Komunikace s úřady, příprava podkladů pro audit
* Práce s datovými schránkami a zpracování silniční daně
* Účtování zboží a kontrola dokladů souvisejících se skladovými pohyby
* Inventarizace účtů a pravidelný měsíční reporting
* Práce s ERP systémem Oxaion
* Hledání možností pro zefektivnění a optimalizaci procesů
Nabízíme
* Zázemí stabilní společnosti s rodinnou tradicí
* Práci na HPP s motivačním platovým ohodnocením a ročními bonusy
* Možnost odborných školení a jazykových kurzů
* Přátelské pracovní prostředí a 5 týdnů dovolené
* Stravenky, notebook, mobilní telefon
* Výhodné podmínky nákupu firemních produktů
* Flexibilní pracovní dobu a po zapracování možnost práce z domova
* Kanceláře v Praze Uhříněvsi s parkováním zdarma
* Práci na HPP s motivačním platovým ohodnocením a ročními bonusy
* Možnost odborných školení a jazykových kurzů
* Přátelské pracovní prostředí a 5 týdnů dovolené
* Stravenky, notebook, mobilní telefon
* Výhodné podmínky nákupu firemních produktů
* Flexibilní pracovní dobu a po zapracování možnost práce z domova
* Kanceláře v Praze Uhříněvsi s parkováním zdarma
Název firmy
Hofmann Wizard s.r.o.\nImport
Kontaktní osoba:
Kristýna Spanilá
Tel:
+420 601 089 317
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem