Asistentka ředitele Praha
Aktualizováno:
11. 11. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
30000 - 35000 Kč/měsíc
Značka:
2000417598
Zařazeno na pozici:
Administrativní podpora Praha, Asistent/Asistentka Praha, Asistentka ředitele Praha
Firma:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Požadavky
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá základním a aplikovaným výzkumem, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistentka ředitele.
Náplň práce:
* Organizačně-administrativní podpora vedení ústavu
* Správa komunikace (telefon, datová schránka, email, pošta)
* Práce s MS Office
Požadujeme:
* Vzdělání SŠ
* Praxi na pozici nebo v oboru - výhodou
* Angličtinu - běžná komunikace i v telefonické formě
* PC dovednosti (MS Office, běžné webové prohlížeče)
* Velmi dobrou jazykovou úroveň českého jazyka - zpracování dokumentů
* Spolehlivost
Nabízíme:
* Formu spolupráce (HPP, plný/zkrácený úvazek podle dohody)
* Pracovní dobu Po – Pá 8:00 -16:00 hod.
* Nástupní mzdu 30 000 Kč - 35 000 Kč
* Možnost navýšení mzdy po zapracování
* Odměny/bonusy - roční
* Benefity: 30 dní dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, odborná školení a jazykové kurzy hrazené společností, možnost práce z domova po zapracování, interní systém benefitů
* Místo výkonu práce: kanceláře Praha 8, poblíž stanice metra Ládví
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Náplň práce:
* Organizačně-administrativní podpora vedení ústavu
* Správa komunikace (telefon, datová schránka, email, pošta)
* Práce s MS Office
Požadujeme:
* Vzdělání SŠ
* Praxi na pozici nebo v oboru - výhodou
* Angličtinu - běžná komunikace i v telefonické formě
* PC dovednosti (MS Office, běžné webové prohlížeče)
* Velmi dobrou jazykovou úroveň českého jazyka - zpracování dokumentů
* Spolehlivost
Nabízíme:
* Formu spolupráce (HPP, plný/zkrácený úvazek podle dohody)
* Pracovní dobu Po – Pá 8:00 -16:00 hod.
* Nástupní mzdu 30 000 Kč - 35 000 Kč
* Možnost navýšení mzdy po zapracování
* Odměny/bonusy - roční
* Benefity: 30 dní dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, odborná školení a jazykové kurzy hrazené společností, možnost práce z domova po zapracování, interní systém benefitů
* Místo výkonu práce: kanceláře Praha 8, poblíž stanice metra Ládví
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Název firmy
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Kontaktní osoba:
personální konzultant
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem