Máte zkušenost z oblasti back office a domluvíte se bez problému anglicky?
Pak hledáme právě Vás!
Pro našeho klienta, globální výrobní společnost, hledáme šikovného uchazeče (m/ž), který doplní řady jejich týmu a bude oporou v oblasti administrativy.
na pozici Vás čeká:
* práce s daty a jejich zadávání do systému SAP
* zpracovávání přijatých a odchozích faktur
* spolupráce a podpora globální týmu
* reporting
co vám nabídneme
* 25 dnů dovolené
* možnost práce na HPP, ale také zkrácený úvazek
* flexibilní pracovní doba
* možnost HO (2-3x týdně)
* roční bonus
* příspěvek na dopravu
* příspěvek na penzijní připojištění
* cafeterie Benefit Plus
* dotované závodní stravování
* odměny při jubileích
* sleva na firemní výrobky a systém výhod u partnerů společnosti
* vzdělávací kurzy (odborné, jazykové)
* firemní akce (den zdraví, sportovní a kulturní aktivity, apod.)
co od vás očekáváme
* SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru
* komunikativní úroveň AJ (denní využití)
* komunikativní úroveň NJ - výhodou
* praxe v administrativě / účetnictví - výhodou
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostanu Vaši odpověď, budu Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte mě kontaktovat, ráda Vám všechny dotazy zodpovím.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Administrativní podpora s AJ (m/ž) Žďár nad Sázavou
Aktualizováno:
11. 11. 2024
Lokalita pracoviště:
Žďár nad Sázavou
Značka:
2000416947
Zařazeno na pozici:
Administrativní podpora Žďár nad Sázavou, Pracovník Back Office Žďár nad Sázavou
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
Klaudia Szofer
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem