Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory Praha

Aktualizováno:

5. 11. 2024

Lokalita pracoviště:

Praha

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Nabízený plat:

40000 - 70000 Kč/měsíc

Značka:

2000411030

Firma:

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Požadavky

Pro našeho klienta, ryze českou společnost v oblasti osvětlení s 30letou tradicí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory.

Hledáme šikovného juniora, který bude pravou rukou šéfa oddělení nákupu a technické podpory, a který má ambice vyzrát do pozice samostatného partnera a plnohodnotně zajistit činnost oddělení nákupu.

Náplň práce:
* komplexní zajištění efektivního chodu dodavatelského řetězce (od nákupu, přes výrobu po skladové, distribuční operace a přepravní činnosti)
* průběžné sledování a vyhodnocování stavu skladových zásob
* příprava a tvorba katalogových listů pro nové produkty, úprava stávajících
* komunikace s výrobci, dodavateli, prodejci, zahraničními zákazníky a dopravci
* reporting – analýza dosažené úrovně dodávek, výhled na další období
* řízení realizace nakládek, správa celních operací a s nimi spojených dokumentů pro bezproblémový průběh dovozu zboží
* úzká spolupráce s prodejním, plánovacím i výrobním týmem pro optimalizaci procesů a disponibility skladových položek
* spolupráce s pracovníky skladu, poskytování součinnosti při plánovaných nakládkách a řešení neočekávaných situací
* vyjednávání v českém a mezinárodním prostředí
* analýzy trhu a nákupního potenciálu – vyhledávání dodavatelů/produktů
* udržování kontaktu se stávajícími zákazníky, návštěvy u dodavatelů a jejich hodnocení, dodavatelské audity
* poskytování technické podpory zákazníkům a obchodním zástupcům
* vytváření technických a cenových specifikací

Požadujeme
* středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického směru; případně vyučení v oboru elektromechanik/elektrikář
* praxi v oblasti prodeje s elektro materiálem nebo svítidel výhodou
* znalost technických norem, zájem o oblast elektro
* znalost LED technologie, elektroniky
* AJ – pokročilou úroveň
* MS Office zejména Excel, Word, Outlook – uživatelskou úroveň
* vyjednávací a komunikační schopnosti – asertivní jednání s klienty
* smysl pro detail, zodpovědnost a pořádek

Co můžeme nabídnout:
* kreativní práci ve stabilní společnosti
* motivující ohodnocení + bonusy/prémie
* spektrum zaměstnaneckých benefitů, včetně stravenek, příspěvků na penzijní připojištění, a dalších
* možnost osobního i profesního růstu
* příjemný pracovní kolektiv a zázemí úspěšné české firmy
* pracovní poměr na dobu neurčitou
* firemní notebook a mobilní telefon pro osobní použití
* využívání firemního vozidla k soukromým účelům
* zaměstnanecké slevy na zboží z portfolia firmy
* sick days
* místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou
Odpovědět na nabídku

Název firmy

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Kontaktní osoba:
personální konzultant
E-mail: zaslat e-mail s životopisem