Specialista/ka pro zákaznický servis Praha

Aktualizováno:

31. 10. 2024

Lokalita pracoviště:

Praha

Zařazeno na pozici:

Zákaznický servis Praha

Firma:

CRI ameba.eu, s.r.o.

Požadavky

- Jste týmový hráč, pohodový a komunikativní, dokážete oslovit klienty jak telefonicky, tak e-mailem.
- Ochotu občas držet pohotovost na telefonu mimo standardní pracovní dobu.
- Empatický přístup a excelentní znalost češtiny, pokročilá znalost angličtiny je nutností.
- Spolehlivost a schopnost efektivně organizovat pracovní úkoly.
- Znalost dalších jazyků a zkušenosti v oblasti cestovního ruchu nebo letecké dopravy vítány.

Náplň práce


- Pomoc cestujícím při nepravidelnostech na cestách (např. zpoždění či zrušení letu).
- Vyřizování požadavků zákazníků prostřednictvím telefonické linky (pouze příchozí hovory) a e-mailu.
- Komunikace se smluvními partnery a dopravci.
- Práce s interním systémem společnosti.
- Vyřizování víz pro cestující do zahraničí.

Nabízíme

- Přátelský a podporující kolektiv.
- Moderní kanceláře v centru Prahy (Washingtonova 1567/25, Praha 1).
- Příležitostnou pohotovost placenou nad rámec mzdy.
- Zaměstnání na plný úvazek s flexibilními směnami (7–15 hodin nebo 9–17 hodin).
- Firemní snídaně a teambuildingové akce.
- Možnost částečné práce z domova.
- Atraktivní bonusový systém a výkonnostní prémie.
- Multisport karta nebo příspěvek na hromadnou dopravu.
- 4 týdny dovolené + 2 sick days.
- Pitný režim na pracovišti.

Poznámka

Pokud vás tato pozice zaujala, neváhejte a pošlete nám svůj životopis! Těšíme se na vás!
Odpovědět na nabídku

Název firmy

CRI ameba.eu, s.r.o.

Kontaktní osoba:
Eva Uchytilová
Mobil: +420 601 166 171
E-mail: zaslat e-mail s životopisem