Vedoucí směny servisu Děčín
Aktualizováno:
8. 11. 2024
Lokalita pracoviště:
Děčín
Nabízený plat:
38000 Kč
Značka:
30234820752
Firma:
ARMEX GLOBAL a.s.
Náplň práce
Místo výkonu práce: Duchcovská č.p. 827/6
Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2
Co tě čeká?
- Přátelský kolektiv a příjemná klientela restaurace
- Zodpovědnost za každodenní provoz restaurace a baru
- Vedení a motivace týmu, efektivní příděl práce a organizace obsluhy
- Školení nových zaměstnanců a studentů
- Zajištění vysoké úrovně našich služeb a spokojenosti hostů
- Kontrola kvality vydaných pokrmů a nápojů, udržování hygienických standardů
- Řízení objednávek a zásobování
- Aktivní komunikace s hosty a řešení jejich přání/připomínek
Co požadujeme?
- Praxe v oboru a zkušenosti s vedením týmu podmínkou
- Výborné komunikační a organizační dovednosti, příjemné vystupování
- Znalost cizího jazyka AJ/NJ podmínkou
- Zájem o gastronomii, ochota rozšiřovat své znalosti
- Pečlivost, pracovitost a odolnost vůči případným stresovým situacím
- Zodpovědnost a kolegialitu v týmu, logické uvažování
- Pečlivost a loajalitu, aktivní a pozitivní přístup
Co nabízíme?
- Práce na HPP, krátký - dlouhý týden, stabilní plat
- Odměny na základě produktivity a přístupu
- Firemní benefity v podobě vstupenek na různé kulturní, sportovní, gastronomické akce či slev u cestovních společností
- Pracovní uniformu a obuv
- Možnost přespání na personálním pokoji
- Personální stravu a kávu za zvýhodněnou cenu, slevu 50% na fitness
- Práci v profesionálním kolektivu, zdravý přístup
- Práci v moderním prostředí, zaučení na profesionální úrovni
- Teambuildingy, školení, vzdělávací kurzy a výlety za vínem
- Možnost kariérního růstu i v jiných projektech společnosti
Restaurace Arrigo vznikla v roce 2020, právě v pandemické době. I přesto díky své nabídce a stabilnímu zázemí zaštiťující společnosti, toto období přečkala a od chvíle rozvolnění se stále lépe rozvíjí a stává se tak čím dál více oblíbeným místem k setkávání zákazníků, ať už se jedná o speciální příležitosti, jako jsou oslavy různých životních jubileí či firemních večírků, nebo každodenní příležitosti jako příjemná snídaně, oběd s kolegy, káva a dezert s přáteli, rodinná večeře a jiné. Jsme za to velmi vděční a každým dnem pilujeme na tom, abychom si udrželi kvalitu a pestrost nabídky. Stejným způsobem nám záleží na tom, aby obsluha, která je vlastně médiem pro našeho zákazníka a veškerou naší píli přímo prezentuje u stolu, měla profesionální a příjemné vyjadřování a aby dokázala přednést naši nabídku v celé své kompletnosti. Aby dokázala vycítit správné naladění hostů a svým přístupem jim zařídila příjemný a jedinečný zážitek z návštěvy našeho podniku. Aby však mohla takto vystupovat, musí se zároveň cítit dobře ve svém týmu a ve své pozici. Máme proto snahu kompletně zaškolit a poradit v jakékoliv situaci a oblasti, nabízíme externí kurzy a v práci udržujeme dobrou atmosféru a přátelský přístup.
Od manažera obsluhy bychom očekávali podobně naladěného člověka, který vnímá důležitost spokojenosti hostů a povede svůj tým přirozeným, motivačním způsobem k tomu, aby jeho společným cílem bylo dosáhnout celkově pozitivního vnímání restaurace u hostů. Jeho předností by měla být přirozená organizační schopnost, důraz na detail a vlastní disciplína. V práci s lidmi, ať už s kolegy či při kontaktu se zákazníkem je zásadní empatie a respekt, zdravý rozum a pozitivní přístup. Důležitá je také loajalita a zodpovědnost vůči plnění vize vedení.
Rádi tak mezi sebou uvítáme někoho, kdo s námi bude sdílet nadšení pro gastronomii, bude mít pozitivní nasazení pro svou práci a bude se chtít posouvat s námi.
Tak neváhej a pošli nám své CV, rádi tě přivítáme!
Kontakt: Dominika Janáková, tel. 776 538 400 (volat 8:00 - 15:00 hod.), e-mail: info@livecentrum.cz
Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2
Co tě čeká?
- Přátelský kolektiv a příjemná klientela restaurace
- Zodpovědnost za každodenní provoz restaurace a baru
- Vedení a motivace týmu, efektivní příděl práce a organizace obsluhy
- Školení nových zaměstnanců a studentů
- Zajištění vysoké úrovně našich služeb a spokojenosti hostů
- Kontrola kvality vydaných pokrmů a nápojů, udržování hygienických standardů
- Řízení objednávek a zásobování
- Aktivní komunikace s hosty a řešení jejich přání/připomínek
Co požadujeme?
- Praxe v oboru a zkušenosti s vedením týmu podmínkou
- Výborné komunikační a organizační dovednosti, příjemné vystupování
- Znalost cizího jazyka AJ/NJ podmínkou
- Zájem o gastronomii, ochota rozšiřovat své znalosti
- Pečlivost, pracovitost a odolnost vůči případným stresovým situacím
- Zodpovědnost a kolegialitu v týmu, logické uvažování
- Pečlivost a loajalitu, aktivní a pozitivní přístup
Co nabízíme?
- Práce na HPP, krátký - dlouhý týden, stabilní plat
- Odměny na základě produktivity a přístupu
- Firemní benefity v podobě vstupenek na různé kulturní, sportovní, gastronomické akce či slev u cestovních společností
- Pracovní uniformu a obuv
- Možnost přespání na personálním pokoji
- Personální stravu a kávu za zvýhodněnou cenu, slevu 50% na fitness
- Práci v profesionálním kolektivu, zdravý přístup
- Práci v moderním prostředí, zaučení na profesionální úrovni
- Teambuildingy, školení, vzdělávací kurzy a výlety za vínem
- Možnost kariérního růstu i v jiných projektech společnosti
Restaurace Arrigo vznikla v roce 2020, právě v pandemické době. I přesto díky své nabídce a stabilnímu zázemí zaštiťující společnosti, toto období přečkala a od chvíle rozvolnění se stále lépe rozvíjí a stává se tak čím dál více oblíbeným místem k setkávání zákazníků, ať už se jedná o speciální příležitosti, jako jsou oslavy různých životních jubileí či firemních večírků, nebo každodenní příležitosti jako příjemná snídaně, oběd s kolegy, káva a dezert s přáteli, rodinná večeře a jiné. Jsme za to velmi vděční a každým dnem pilujeme na tom, abychom si udrželi kvalitu a pestrost nabídky. Stejným způsobem nám záleží na tom, aby obsluha, která je vlastně médiem pro našeho zákazníka a veškerou naší píli přímo prezentuje u stolu, měla profesionální a příjemné vyjadřování a aby dokázala přednést naši nabídku v celé své kompletnosti. Aby dokázala vycítit správné naladění hostů a svým přístupem jim zařídila příjemný a jedinečný zážitek z návštěvy našeho podniku. Aby však mohla takto vystupovat, musí se zároveň cítit dobře ve svém týmu a ve své pozici. Máme proto snahu kompletně zaškolit a poradit v jakékoliv situaci a oblasti, nabízíme externí kurzy a v práci udržujeme dobrou atmosféru a přátelský přístup.
Od manažera obsluhy bychom očekávali podobně naladěného člověka, který vnímá důležitost spokojenosti hostů a povede svůj tým přirozeným, motivačním způsobem k tomu, aby jeho společným cílem bylo dosáhnout celkově pozitivního vnímání restaurace u hostů. Jeho předností by měla být přirozená organizační schopnost, důraz na detail a vlastní disciplína. V práci s lidmi, ať už s kolegy či při kontaktu se zákazníkem je zásadní empatie a respekt, zdravý rozum a pozitivní přístup. Důležitá je také loajalita a zodpovědnost vůči plnění vize vedení.
Rádi tak mezi sebou uvítáme někoho, kdo s námi bude sdílet nadšení pro gastronomii, bude mít pozitivní nasazení pro svou práci a bude se chtít posouvat s námi.
Tak neváhej a pošli nám své CV, rádi tě přivítáme!
Kontakt: Dominika Janáková, tel. 776 538 400 (volat 8:00 - 15:00 hod.), e-mail: info@livecentrum.cz
Podobné nabídky práce
Policista/ka v Ústeckém kraji Děčín - náborový přísp. 110 000 Kč
před týdnem Děčín Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje26420 - 37740 Kč za měsíc
Odborný /á referent - referentka oddělení monitoringu - lesník
před týdnem Jetřichovice, Krásná Lípa, Děčín dle dohody JOBSYSTEM s.r.o.Disponent/ka mezinárodní dopravy (od 40.000Kč) #2398
před 6 dny Děčín Jobs Contact Personal, s.r.o.,40000 - 50000 Kč za měsíc
Hledáme obchodníka v oblasti svářecí techniky!
před 4 dny Děčín JOBSTART s.r.o.45000 - 50000 Kč za měsíc
Specialisté CNC - soustruh/fréza
před 2 dny Děčín Manuvia Expert Recruitment CZ, s. r. o.35000 - 50000 Kč za měsíc
Technik údržby | 40tis | kmen
před 2 dny Děčín Manuvia Expert Recruitment CZ, s. r. o.35000 - 40000 Kč za měsíc
Vedoucí skladu s AJ | jen ranní
před 2 dny Děčín Manuvia Expert Recruitment CZ, s. r. o.35000 - 40000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
ARMEX GLOBAL a.s.
Kontaktní osoba:
Dominika Janáková
Tel:
776 538 400
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.