HR administrátor s Němčinou Krupka

Aktualizováno:

30. 10. 2024

Lokalita pracoviště:

Krupka

Značka:

MP 57903

Firma:

ManpowerGroup s.r.o.

Požadavky



SŠ s relevantní praxí alespoň 3 roky/VŠ ekonomického směru nebo HR - vhodné i pro absolventy
výborná znalost českého, anglického a německého jazyka (podpora německého týmu)
pečlivost a samostatnost
výborné komunikační schopnosti, proklientský přístup
schopnost dotahovat úkoly do konce a přemýšlet v souvislostech
pozitivní přístup k HR/IT systémům
znalost práce s aplikacemi MS office
znalost principů HR a zpracování mezd
ochota k dalšímu vzděláván

Náplň práce

Na této pozici budete součástí mezinárodního týmu HR Shared Service Centra (administrativní podpůrné procesy pro HR a mzdy) podporujícího náš závod v ČR a Německu. V rámci struktury budete reportovat payroll manažerovi a Vaším úkolem bude:

zpracování dat v HR systémech
administrativní podpora - zpracování personální dokumentace při nástupech, změnách a výstupech
zodpovídání personálních a mzdových dotazů zaměstnanců
příprava statistik a reportů
správa a údržba personálních předpisů a směrnic
spolupráce s lokálním i globálním HR týmem, týmem zpracování mezd a týmem HR informačních systémů

Nabízíme

práci na zajímavých projektech v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, kde lidé jsou na prvním místě
přátelské pracovní prostředí
podporu při vzdělávání a rozvoji
5 týdnů dovolené
půlroční bonusy
zvýhodněné stravování
cafeterii na volnočasové aktivity
flexibilní pracovní dobu - možnost občasné práce z domova
akce pro zaměstnance


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

ManpowerGroup s.r.o.

Kontaktní osoba:
Michaela Poláková
Tel: +420 725 807 275
E-mail: zaslat e-mail s životopisem