Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního Praha

Aktualizováno:

30. 10. 2024

Lokalita pracoviště:

Praha

Značka:

VR 183/24/S

Firma:

Magistrát Hlavního města Praha

Požadavky

• VŠ vzdělání Mgr./Bc.
• znalost zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů
• znalost zákona č. 131/2000 Sb., zákon o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů
• znalost zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním, ve znění pozdějších předpisů
• znalost práce na PC (MS Office, zejm. MS Word a Excel; internet)
• komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
• pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
• schopnost vést pracovní kolektiv
Výhodou
• zkušenost s prací se základními registry veřejné správy a dalšími aplikacemi (např. GINIS, TED, CES Tender Arena)
• zkušenosti s tvorbou faktur na základě smluv o zřízení věcných břemen, kontrolou splatností, tvorbou upomínek a vyúčtování sankcí

Náplň práce

• tvorba a zdokonalování zásad a metodiky komplexního systému vyhodnocování hospodaření s majetkem hl. m. Prahy
• sledování čerpání položek schváleného rozpočtu, zajišťování přípravy podkladů pro roční finanční plány zdaňované činnosti odboru a rozbory plnění finančního plánu
• odpovědnost za kontrolu hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření
• zajišťování komunikace s externími subjekty (advokátní kanceláře, administrátoři veřejných zakázek apod.)
• sledování a kontrola plnění úkolů z usnesení Rady a Zastupitelstva hl. m. Prahy
• zveřejňování smluv v registru smluv dle zákona o registru smluv
• spolupráce na přípravě, zadávání a kontrole veřejných zakázek
• vyřizování stížností, oznámení, podnětů a petic občanů
• vyřizování žádostí o poskytnutí informací dle zákona o svobodném přístupu k informacím
• práce se základními registry veřejné správy

Nabízíme

• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.

Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 7. listopadu 2024 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Magistrát Hlavního města Praha

Kontaktní osoba:
Jitka Steinbachová
E-mail: zaslat e-mail s životopisem