VŠ/SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru.
Aktivní znalost AJ – min. B2 (slovem i písmem).
Pokročilé znalosti MS Office – zejména MS Excel (práce s většími objemy dat - kontingenční tabulky). Schopnost analyzovat, interpretovat a komunikovat související data
Vysoké prezentační a koordinační dovednosti.
Zkušenosti s provozními zakázkami pro společnost vyrábějící automobilové elektrické systémy.
Orientace na zákazníka, být schopen/na přizpůsobit se různým požadavkům projektu, rychle se učit nové věci, s novými systémy
Znalost MRP a PSI; analytické myšlení, preciznost, dotahování věcí do konce, aktivní přístup k plnění svěřených úkolů.
Pozice je vhodná pro ženy i muže.
Specialista pro plánování nákupu (seniorská pozice) Pardubice okolí
Aktualizováno:
23. 12. 2024
Lokalita pracoviště:
Pardubice okolí
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
50000 - 60000 Kč za měsíc
Značka:
PL5662
Firma:
Personal Consult s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Plánování, kontrola a analytická činnost v týmu operačního plánování a kontroly nákupu.
Odborná podpora a návrhy řešení na základě analýzy dat a implementace ve spolupráci s ostatními odděleními.
Monitoring nákupu při ukončování výroby - EOMP (konec hromadné výroby).
Monitoring připravenosti nákupních dat pro objednávání materiálu (ceny, dodavatelé, dodací podmínky...).
Využití základních znalostí související s řízením a logistikou.
Odpovědnost za nákup materiálu a komponentů pro výrobu v souladu se zásadou a pracovními postupy.
Podpora managementu při zvyšování odbornosti a zaškolování zaměstnanců.
Vedení a vizualizace nákupních objednávek.
Rozvoj nákupních procesů a implementace IT nástrojů.
Odborná podpora a návrhy řešení na základě analýzy dat a implementace ve spolupráci s ostatními odděleními.
Monitoring nákupu při ukončování výroby - EOMP (konec hromadné výroby).
Monitoring připravenosti nákupních dat pro objednávání materiálu (ceny, dodavatelé, dodací podmínky...).
Využití základních znalostí související s řízením a logistikou.
Odpovědnost za nákup materiálu a komponentů pro výrobu v souladu se zásadou a pracovními postupy.
Podpora managementu při zvyšování odbornosti a zaškolování zaměstnanců.
Vedení a vizualizace nákupních objednávek.
Rozvoj nákupních procesů a implementace IT nástrojů.
Nabízíme
Velmi zajímavá a zodpovědná práce s možností využití home office (po zapracování). Mzda v rozmezí od 50-60 tisíc btto. Velká škála firemních benefitů (benefitní karta pro sportovní a kulturní aktivity), penzijní připojištění. Příspěvek na stravování a velký výběr jídel.
Název firmy
Personal Consult s.r.o.
Kontaktní osoba:
Lucie Kloučková
Mobil:
774 58 48 28
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem