- Zkušenosti v oblasti management reportingu (P&L, BS, CF) a skupinového plánování, nejlépe z oblasti výrobního controllingu a reportingu.
- Velmi dobrá znalost MS Excel.
- Smysl pro detail a dodržování termínů.
- Velmi dobrá orientace v účetnictví.
- Silné analytické schopnosti.
- Dobré organizační a prezentační schopnosti.
- Řidičský průkaz – (skupina B).
- Angličtina výhodou, nikoliv podmínkou.
- Občasné cestování do Prahy
Financial Controller senior Blansko
Aktualizováno:
17. 11. 2024
Lokalita pracoviště:
Blansko
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
40000 - 80000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Firma:
Blue Shine s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
- Zodpovědnost za skupinový controlling a manažerský reporting.
- Příprava business plánu, ročního budgetu a jejich aktualizace.
- Zavádění a rozvíjení nákladového controllingu, tj. odpovědnostních a ziskových středisek, výrobkových a prodejních kalkulací, jejich kontrola.
- Sledování, vyhodnocování a interpretace odchylek jednotlivých provozů (středisek) ve srovnání s plánem nebo očekávanou skutečností včetně doporučení návrhů managmentu a jednotlivým provozním managerům.
- Příprava pravidelných ad-hoc reportů, jejich vyhodnocování a navrhování relevantních opatření.
- Příprava / dohled podkladů a reportů k vnitropodnikové fakturaci.
- Měsíční / roční závěrky.
- Kontrola přijatých faktur, sledování jejich splatností, vazby na objednávky, schvalování.
- Cash Flow management (pohledávky / závazky / CF).
- Business partner pro management a výrobní oddělení.
- Příprava business plánu, ročního budgetu a jejich aktualizace.
- Zavádění a rozvíjení nákladového controllingu, tj. odpovědnostních a ziskových středisek, výrobkových a prodejních kalkulací, jejich kontrola.
- Sledování, vyhodnocování a interpretace odchylek jednotlivých provozů (středisek) ve srovnání s plánem nebo očekávanou skutečností včetně doporučení návrhů managmentu a jednotlivým provozním managerům.
- Příprava pravidelných ad-hoc reportů, jejich vyhodnocování a navrhování relevantních opatření.
- Příprava / dohled podkladů a reportů k vnitropodnikové fakturaci.
- Měsíční / roční závěrky.
- Kontrola přijatých faktur, sledování jejich splatností, vazby na objednávky, schvalování.
- Cash Flow management (pohledávky / závazky / CF).
- Business partner pro management a výrobní oddělení.
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Multisport karta
- Stravenkový paušál
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Možnost dalšího osobního rozvoje
- Možnost Home Office
- Firemní akce
- Přátelský team kolegů
- 3 sick days
- Multisport karta
- Stravenkový paušál
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Možnost dalšího osobního rozvoje
- Možnost Home Office
- Firemní akce
- Přátelský team kolegů