Administrativní pracovnice - asistentka Mladá Boleslav

Aktualizováno:

18. 10. 2024

Lokalita pracoviště:

Mladá Boleslav

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Vhodné pro:

Bez praxe

Firma:

CRI ameba.eu, s.r.o.

Požadavky

• Velmi dobré organizační schopnosti
• Ukončené středoškolské vzdělání
• Spolehlivost, flexibilitu, samostatnost
• Komunikativnost
• Znalost práce s PC – především Word, Excel, elektronická pošta a dobrou orientaci v internetovém prostředí
• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• Uvítáme (ale není podmínkou): praxi ve vyplňování žádostí o stavební a jiné dotace, orientaci ve stavebním řízení, znalost stavebních materiálů atd.

Náplň práce

• Administrativní a kancelářské úkoly v souvislosti s provozem a správou vlastních nemovitostí a stavební činností.
• Vyplňování a evidence smluv, zpracování bankovních plateb, vydávání faktur, vedení statistik, evidence provozních informací ve firemní databázi…, rutinní komunikace s dodavateli (vodovody, ČEZ, správci nemovitostí) a nájemci a další administrativně technické a organizační činnosti zajišťované z kanceláře společnosti

Nabízíme

• Výborné finanční ohodnocení
• Osmihodinová pracovní doba bez přesčasů
• Služební telefon s neomezeným tarifem
• Důkladné zaškolení, know-how
• Sick Days 4 dny
• Jazykové kurzy
• Případné další volno po dohodě
• Parkování u kanceláře
• Příspěvek na obědy 1500 Kč/měs. (po zk. době)
• Příspěvek na kartu do fitka, 300 Kč / měsíc (po zkušební době)
• Pestrou práci v přátelském kolektivu
• Další osobnostní rozvoj a trénink dovedností
• Výkonnostní odměny
• Zázemí stabilní společnosti
• Nástup ihned

Místo práce:
Kancelář na třídě T.G.M. v Mladé Boleslavi

Kontakt:
Ing. Jan Bobek, 778 486 626
Odpovědět na nabídku

Název firmy

CRI ameba.eu, s.r.o.

Kontaktní osoba:
Michaela Hamplová
Mobil: 725708882
E-mail: zaslat e-mail s životopisem